לא מצאת את מה שאתה מחפש?

    או

      לא מצאת את מה שאתה מחפש?

      או
      מוצר מרקטינג
      אוביקטיים ורשומות
      הגדרות מערכת
      שאלות ותשובות
      שדות מערכת
      תצוגות
      תצוגות לוח
      אוביקטיים ורשומות
      כללי
      שאלות ותשובות
      יומן פגישות
      משימות
      ניהול לקוחות
      ניהול מוקד מכירות
      מרכז מידע
      ניהול מוקד שירות
      חתימה אלקטרונית
      ייצוא הנהלת חשבונות
      מסמכים חשבונאיים
      סליקה
      שאלות ותשובות
      תבניות הדפסה
      לוחות בקרה
      שאלות ותשובות
      SMS
      דוא"ל
      יצירת רשומה
      קריאה לכתובת אינטרנט
      שאלות ותשובות
      שינוי שדה
      אוביקטיים ורשומות
      הגדרות חברה
      הגדרות משתמש
      הגדרת התראות
      הרשאות
      ניהול משתמשים
      פרטי מערכת
      שדות מערכת
      Gmail
      Rest API
      Team Inbox
      Voicenter
      WebService
      WIX
      מערכות דיוור
      מרכזיות
      עזרה
      הוראות שימוש לאפליקציה
      אבטחת מידע
      חיובים
      מנויים
      מסעות לקוח
      מאמר זה מציג את תהליך שדרוג המנוי במערכת כולל הרחבה על בחירת סוגי תוכניות. בנוסף, המאמר מסביר על מעבר בין תוכניות תשלום, ביטול מנוי והשלכותיו.
      המאמר מסביר כיצד להגדיר מסע לקוח לשליחת הודעות דוא"ל במערכת, החל מבחירת האובייקט והגדרת התנאים למסע, דרך קביעת שדות "מאת" ו"אל" (כולל אימות כתובות מייל והרשאות משתמשים), ועד לבחירת תבניות דוא"ל מתאימות ועריכתן. בנוסף, המאמר מפרט כיצד להפעיל או לכבות את מסע הלקוח, ומספק טיפים לניהול המיילים והלוגים הנלווים במערכת.
      המאמר מספק מדריך מלא לשימוש בתבניות דוא"ל במערכת, כולל יצירה, עריכה, מחיקה והתאמה אישית של עיצובים לכל רכיב בתבנית. בנוסף, הוא מסביר על מנגנון ההסרה מרשימת תפוצה, שילוב לינקים והתאמת התבנית לצפייה במובייל ודסקטופ.
      מאמר זה עוסק בלוגיקות המרכזיות המשמשות לניהול מסעות לקוח, כולל הסתעפויות והשהיות, על מנת להתאים את הפעולות והמסרים לצרכים מגוונים של הלקוחות שלכם. המאמר מספק הסברים, דוגמאות מפורטות והנחיות ליצירת הסתעפויות והשהיות בצורה נכונה ויעילה.
      המאמר מסביר כיצד להגדיר מסע לקוח לשליחת הודעת SMS בצורה אוטומטית, כולל בחירת מספר השולח, הגדרת הנמענים, כתיבת תוכן ההודעה, וניהול עלויות וחבילות SMS במערכת.
      המאמר מסביר כיצד להשתמש במסע לקוח לקריאה לכתובת אינטרנט (Webhook) כדי לשלוח מידע למערכות חיצוניות כמו Slack. התהליך כולל הגדרת שיטת בקשה, כתובת URL, כותרות ופרמטרים, ושליחת נתונים בפורמט JSON. המאמר כולל גם דוגמה לשליחת הודעות לערוץ Slack עם פרטי ליד חדש. בנוסף, הוא מתאר מנגנון כשל שמפסיק את מסע הלקוח במקרה של בעיות בקישור לאינטרנט.
      המאמר מסביר כיצד להגדיר מסע לקוח ליצירת רשומה חדשה במערכת באופן אוטומטי. הוא מתאר את השלבים לבחירת האובייקט, קביעת התנאים, בחירת סוג הרשומה, מילוי שדות מותאמים, ושמירת המסע להפעלה.
      המאמר עוסק בפעולות פתיחת דוא"ל ולחיצה על קישורים במסע לקוח, כולל הגדרת התנאים לבדיקת פעילות המשתמש ושיוך למסלולים בהתאם ומפרט כיצד לנהל את התרחישים השונים.
      המאמר מתאר את ההרשאות במסעות לקוח, ומסביר כיצד כל הרשאה קובעת את רמת הגישה של המשתמשים לפעולות שונות בתוך מערכת ניהול מסעות הלקוח.
      המאמר כולל הסברים על יצירת פרופילים חדשים במסגרת מסע לקוח. הוא מפרט על תהליך ההיווצרות של פרופילים, המידע שנשמר בהם, וכלים המאפשרים צפייה וניהול של פרופילים והיסטוריית פעולותיהם.
      מאמר זה מסביר כיצד להגדיר מסע לקוח לעדכון רשומות באופן אוטומטי, כולל בחירת שדות, קביעת ערכים, ושמירה והפעלת המסע בצורה מיטבית.
      המאמר כולל הסברים על יצירת פרופילים חדשים במסגרת מסע לקוח. הוא מפרט על תהליך ההיווצרות של פרופילים, המידע שנשמר בהם, וכלים המאפשרים צפייה וניהול של פרופילים והיסטוריית פעולותיהם.
      המאמר עוסק בהקמת מסע לקוח מותאם אישית, כולל הגדרת תנאים, תזמון המסע והתאמת המסע לצרכים השונים של העסק והלקוחות.
      תגיות דינמיות במסע לקוח מאפשרות שליפה והצגה של מידע מותאם אישית מתוך המערכת, בהתאם לשדות באובייקט עליו מבוסס המסע או אובייקטים מקושרים. שימוש נכון בתגיות אלו מסייע להתאים תקשורת עם לקוחות, כמו שליחת SMS ודוא"ל, עדכון ויצירת רשומות, ושיפור תהליכים אוטומטיים.
      המאמר מתאר ניהול מסעות לקוח, הוספת טריגרים, עבודה עם פאנלים צדדיים, ופתרון שגיאות. בעזרת המדריך תוכלו למקסם את יכולות המערכת ליצירת מסעות מותאמים אישית בצורה פשוטה ויעילה.