אירועים במסע לקוח
במסעות לקוח, אחד הגורמים המרכזיים להצלחת הקמפיינים הוא ההתאמה האישית והתגובה המהירה למעורבות המשתמשים. באמצעות אירועים כמו פתיחת דוא"ל ולחיצה על דוא"ל, המערכת מאפשרת לכם לעקוב אחרי התנהגות המשתמשים ולהגיב בהתאם.
פתיחת דוא"ל:
באירוע זה, המערכת מזהה את פתיחת הדוא"ל שנשלח כחלק מהמסע. מדובר באינטראקציה עם הדוא"ל שמביאה לתגובה מצד המשתמש.
לחיצה על דוא"ל:
כאשר המשתמש לוחץ על לינק בתוך דוא"ל, המערכת מזהה את הפעולה ומבצעת את ההתאמה בהתאם להמשך המסע.
המערכת תבדוק את כל סוגי הלינקים, כולל קישורים לדפי נחיתה, כפתורים ועוד.
בחירת דוא"ל מהרשימה (פתיחת דוא"ל & לחיצה על דוא"ל):
כאשר הדוא"ל נשלח במסגרת המסע, ניתן לבחור את הדוא"ל מתוך רשימה של מיילים שנוצרו. אם לא נוצרו כאלה עד כה, לא תוצגנה אפשרויות לבחירה. לכן, טרם הוספת אירוע למסע, יש ליצור פעולה של שליחת דוא״ל.
הגדרת זמן המתנה (פתיחת דוא"ל & לחיצה על דוא"ל):
כעת תידרשו להגדיר תקופה של זמן המתנה לפני שהרשומה תנוח במורד הענף של ״לא״. כלומר, בהינתן ובמשך הזמן שהוגדר, בוצעה פתיחה של הדוא״ל או לחיצה על קישור בתוכן המייל, הרשומה תעבור באופן מידי לענף ה״כן״. במידה ובסיום הזמן שהוגדר, לא בוצעה פתיחה או לחיצה, הרשומה תעבור לענף ה״לא״.
תקופות הזמן: שעות, דקות וימים (כאשר תבחרו באופציה של "ימים" תוכלו לבחור גם בשעה המדויקת שהרשומה תעבור לענף ה״לא״ במידה ולא בוצעה פתיחה או לחיצה).
הערות:
- אירועי פתיחת דוא"ל ולחיצה על דוא"ל נתמכים במגוון מכשירים (מחשב שולחני, נייד, טאבלט וכו׳).
- במידה וקיימים מספר לינקים בתוכן המייל, לחיצה על לינק אחד (לא משנה איזה) תוביל את הרשומה לענף ה"כן".
- במידה וישנם מספר נמענים למייל, לחיצה על לינק של אחד מהנמענים (לא משנה איזה) תוביל את הרשומה לענף ה"כן".
דוגמה:
1. הגדרת הטריגר:
כאשר איש קשר חדש נוצר עם הסטטוס חדש, יישלח לו מייל.
כאשר איש קשר חדש נוצר עם הסטטוס חדש, יישלח לו מייל.
3. הוסיפו צומת של "פתיחת דוא"ל" ובחרו את הודעת הדוא"ל ובנוסף הגדירו את תקופת הזמן הרצויה:
4. תחת הענף של "כן" הוסיפו צומת של "יצירת רשומה": תיווצר הערה שמעדכנת כי הלקוח פתח את המייל.
5. תחת הענף של "לא" הוסיפו צומת של שליחת דוא"ל על מנת ליידע את הלקוח כי שלחנו מייל וטרם קיבלנו מענה.
תוכן המייל יכיל לינק לתיאום פגישה.
תוכן המייל יכיל לינק לתיאום פגישה.
6. לאחר מכן הוסיפו את הצומת "לחיצה על דוא"ל" ובחרו את הודעת הדוא"ל ובנוסף הגדירו את תקופת הזמן הרצויה:
7. תחת הענף של "כן" הוסיפו צומת של "יצירת רשומה": תיווצר הערה שמעדכנת כי הלקוח לחץ על הלינק שבתוכן המייל:
אירועים כמו פתיחת דוא"ל ולחיצה על דוא"ל מאפשרים למנהלי מסעות ליצור אינטראקציות מותאמות אישית על בסיס פעילות המשתמשים עם אפשרות להגדיר זמן המתנה מדויק, להוסיף שלבים במידת הצורך ולבצע מעקב אחרי פתיחה ולחיצה, ובכך ליצור חוויית משתמש יעילה וממוקדת יותר.