שדרוג, שינוי וביטול מנוי במוצר המרקטינג

במאמר זה נסביר את תהליך שדרוג המנוי במערכת. כמו כן, נפרט על שינוי תוכניות תשלום, ביטול מנוי והשלכות הביטול, והתהליכים הנדרשים לביצוע פעולות אלו בצורה יעילה ופשוטה.

 

שדרוג מרישיון Free
לקוחות הנמצאים ברישיון Free באחד מהמוצרים, Sales או Marketing, יכולים לשדרג את המנוי שלהם עבור כל אחד מהמוצרים וליהנות מפיצ'רים נוספים וכמות רשומות גדולה יותר בהתאם לרישיון שבחרו. תהליך השדרוג מתבצע ישירות מהמערכת דרך הגדרות המערכת תחת הלשונית של ״פרטי חשבון וחיוב״.
 
אופן השדרוג:
לחצו על כפתור "שדרג עכשיו" המופיע בסרגל הראשי או לחילופין לחצו על גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה בסרגל הראשי, ובחרו בלשונית ״פרטי חשבון וחיוב״ בתפריט בצד ימין. פעולה זו תוביל אתכם למסך בחירת סוג המוצר שברצונכם לשדרג.
לחצו על כפתור ״שדרגו עכשיו״ ובחרו את הרישיון המתאים ואת תוכנית התשלום המועדפת (חודשית או שנתית). לאחר מכן תוכלו לצפות בסיכום התשלום , יהיה עליכם להזין את פרטי התשלום ולאשר את תנאי השימוש על מנת להשלים את הרכישה ולהפעיל את המנוי.
בלחיצה על כפתור ״שלמו כעת״ יפתח בפניכם חלון המודיע כי השדרוג בוצע בהצלחה ויאפשר לכם להזמין משתמשים נוספים למערכת.
 
בחירת רישיון וסוג התחייבות ומילוי פרטי חיוב
 
למידע נוסף על סוגי הרישיונות, קראו את המאמר סוגי רישיונות של מוצר המרקטינג.

אפשרויות שדרוג:
בעת ההרשמה למערכת תקבלו רישיון Free במוצר ה-"Sales" ורישיון Free במוצר ה-"Marketing".
באפשרותכם לבצע שדרוג באחד מהאופנים הבאים:
  •  שדרוג מוצר ה-Marketing בלבד- רישיון Free במוצר "Sales" ורישיון משלם במוצר ה-"Marketing"
  • שדרוג מוצר ה-Sales בלבד- רישיון משלם במוצר "Sales" ורישיון Free במוצר ה-"Marketing".
  • שדרוג מוצר ה-Marketing ומוצר ה-Sales- רישיון משלם בשני המוצרים.
אופן השדרוג:
במידה והינכם כבר משתמשים משלמים באחד מן המוצרים וברצונכם לשדרג לרישיון מתקדם יותר, לחצו על גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה בסרגל הראשי, ובחרו בלשונית ״פרטי חשבון וחיוב״ בתפריט בצד ימין.
לחצו על כפתור "שדרגו" תחת פרטי המנוי שלכם במקטע ״מנויים״. יופיעו בפניכם כל הרישיונות הגבוהים מהרישיון הנוכחי שלכם.
בחרו את הרישיון הרצוי ואת תוכנית התשלום המועדפת (חודשית או שנתית).
שימו לב שדרוג הרישיון נכנס לפועל מיד בסיום תהליך השדרוג. תוכלו לראות כי נפתחו לכם פיצ׳רים חדשים וכי כמות הרשומות המותרת גדלה.
במידה ובחרתם במעמד השדרוג גם לבצע שינוי של תוכנית התשלום, השינוי יכנס לפועל רק בסיום מועד ההתחייבות של התוכנית הנוכחית שלכם. בזמן הזה יופיע באנר כתום תחת רשומת המנוי הרלוונטית שיציין את מועד כניסת השינוי לפועל. בכל זמן תוכלו לבחור לשנות את דעתכם ולהישאר בתוכנית התשלום הנוכחית.
 
שדרוג רישיון מרקטינג
 
לסיום לחצו על שלמו כעת והחיוב בגין השדרוג יתבצע ישירות מכרטיס האשראי שמוגדר כעיקרי במערכת שלכם. בעת שדרוג מרישיון משלם אחד לשני, לא תתבקשו להזין פרטי אשראי פעם נוספת. בכדי לשנות את פרטי האשראי שמהם יתבצע החיוב, גשו ללשונית ״אמצעי תשלום״ והוסיפו כרטיס אשראי חדש. להסבר מפורט על ניהול כרטיסי אשראי במערכת לחצו כאן.
 
שינוי תוכנית תשלום
באפשרותכם לבצע בכל עת מעבר מתוכנית התשלום הקיימת לתוכנית התשלום האחרת (חודשית/שנתית).
בכדי לבצע זאת, לחצו על גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה בסרגל הראשי, ובחרו בלשונית ״פרטי חשבון וחיוב״ בתפריט בצד ימין.
לאחר מכן לחצו על תפריט 3 הנקודות מצד שמאל עבור המנוי בו אתם רוצים לבצע את השינוי ובחרו באפשרות ״החליפו לתוכנית תשלום חודשית\ שנתית״.
כעת, יפתח לכם חלון בו תוכלו לראות במועד כניסת השינוי לפועל ובחיובים היחסיים.
בלחיצה על כפתור האישור בקשת הביטול תתקבל.
 
שינוי סוג תוכנית תשלום
 
שימו לב:
השינוי של תוכנית התשלום יכנס לפועל רק בסיום תקופת ההתחייבות הנוכחית. כלומר, במידה ואתם בתוכנית שנתית ומעוניינים לעבור לתוכנית חודשית, אז בסיום ההתחייבות השנתית תועברו לתוכנית חודשית ולהיפך.
איך תדעו שהשינוי אכן צפוי להתבצע?
במהלך התקופה עד שהשינוי יכנס לפועל, יוצג באנר כתום המעדכן על מועד השינוי ובכל עת תינתן לכם האפשרות ללחוץ על כפתור "שינית את דעתך?" לביטול הפעולה במידת הצורך ולהישאר בתוכנית התשלום הנוכחית.
 
ביטול מנוי

במידה והחלטתם שברצונכם לבטל את המנוי תוכלו לעשות זאת מתוך המערכת שלכם.

על מנת לבצע ביטול מנוי, לחצו על גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה בסרגל הראשי, ובחרו בלשונית ״פרטי חשבון וחיוב״ בתפריט בצד ימין.

לאחר מכן תחת מקטע מנויים, לחצו על תפריט שלוש הנקודות עבור המנוי שברצונכם לבטל ואז בחרו באפשרות ביטול מנוי.

לאחר שתבחרו בביטול מנוי יופיע חלון ובו המידע מתי סיום המנוי יכנס לפועל ובחירת סיבת ההתנתקות. עליכם לבחור סיבה ולאשר הודעה זו על ידי לחיצה על ביטול מנוי.

 

ביטול מנוי

 
שימו לב:
המנוי ישאר פעיל עד לסיום תקופת ההתחייבות הנוכחית ולאחר מכן ייפסק.
בעת בקשת הביטול, יופיע באנר אדום תחת המנוי הרלוונטי המודיע כי הבקשה התקבלה ותכנס לתקוף בסיום תקופת ההתחייבות. בכל עת תוכלו ללחוץ על כפתור "שינית את דעתך?" לביטול הפעולה במידת הצורך ולהשאיר את המנוי פעיל.
ביטול המנוי יביא לאובדן מידע שנשמר במערכת.
 
אישור ביטול מנוי

 

סוגי התחייבויות:
תוכנית חיוב חודשית 
התשלום עבורה מתבצע כל חודש, מאפשרת הוספת וביטול משתמשים ותשלום יחסי עבורם.
 
תוכנית שנתית
התוכנית מאפשרת הנחה של 20% ביחס לתוכנית החודשית ודורשת התחייבות לשנה שלמה בעבור כמות המשתמשים בתוכנית וסוג הרישיון.
התשלום עבורה מתבצע במועד המעבר לתוכנית ובפעם אחת, כלומר התשלום מתבצע מראש עבור השנה כולה לכל משתמשי המערכת.
שימו לב במידה ואתם בתוכנית מנוי שנתית ובוצעו חריגות במהלך מחזור חיוב חודשי כלשהו, בתום מחזור החיוב החודשי אתם תחוייבו על החריגה ותופק לכם חשבונית המתארת את תכולת החריגה והחיוב.
להסבר על החריגות האפשריות לחצו כאן.
 
שאלות ותשובות
איך ניתן לשדרג תוכנית מנוי במוצר המרקטינג?
שדרוג התוכנית שלכם מאפשר להשתמש בפיצ'רים נוספים שלא קיימים בתוכניות הקודמות וגם להגדיל את כמות הרשומות שניתן לייצר במערכת. במעמד השדרוג, תוכלו לבחור בין תוכנית תשלום שנתית או חודשית. להסבר נוסף לחצו כאן.
*שדרוג במהלך מחזור החיוב החודשי (ללא תלות בסוג ההתחייבות, שנתית/ חודשית) יוביל לחיוב יחסי על בסיס המחיר של תוכנית חודשית. 
 
האם ניתן לשנות אמצעי תשלום?
בהחלט, על-מנת לשנות אמצעי תשלום יש ללחוץ על גלגל השיניים בצד שמאל למעלה > פרטי חשבון וחיוב > בלשוניות למעלה לבחור באמצעי תשלום > לחיצה על הכפתור הירוק "הוסף כרטיס אשראי", לאחר שמילאתם את הפרטים, לחצו על שמור. 
 
איך עוברים מתוכנית חודשית לתוכנית שנתית?
יש ללחוץ על גלגל השיניים בצד שמאל למעלה > פרטי חשבון וחיוב. תחת המנוי בו תרצו לבצע את המעבר, לחצו על כפתור ה-3 נק׳ בצד ימין. בתפריט תפתח האפשרות לעבור לתוכנית תשלום חודשית/שנתית בהתאמה בהתאם לתוכנית שבה אתם נמצאים. בחירה באפשרות זו תציג חלון עם הנתונים והחיובים לגבי המעבר. בלחיצה על אישור יופיע תחת המנוי המתאים באנר כתום המעדכן אתכם כי הבקשה לשינוי התקבלה ותכנס לפועל בסיום תקופת ההתחייבות שלכם (שנתית/חודשית).
 
איך ניתן לעבור לרישיון נמוך יותר?

במידה והינכם מעוניינים לעבור לרישיון נמוך יותר עליכם ליצור איתנו קשר במייל Support@fireberry.com.


אם אני בתוכנית שנתית עם 20 משתמשים ואני רוצה לפתוח 5 נוספים, עד מתי אשלם עבורם?

עד לתאריך החיוב השנתי הבא כלומר עד תום תקופת החיוב.
אם התוכנית השנתית התחילה בתאריך 1.1.24 והוספתם 5 משתמשים חדשים ב1.5.24 תשלמו על המשתמשים את החיוב היחסי בין התאריכים 1.5.24-31.12.24.

 
התחייבתי לתוכנית שנתית עם 3 משתמשים ב-1.1.24. ב-1.2.24 הוספתי משתמש וב-1.3.24 ביטלתי אותו. ב-1.4.24 הוספתי שוב משתמש. האם המשתמש החדש והמשתמש שבוטל יתקזזו?
נכון מאוד, המערכת מחשבת את החיוב ע"פ כמות המשתמשים הפעילים המקסימלית במהלך תקופת החיוב. 
 
האם קיים חיוב על החלק היחסי של משתמש חדש שנוצר בתוכנית חודשית?

כן, מהיום שהוספתם את המשתמש ועד לתאריך החיוב החודשי הבא.

 

מה קורה אם חרגתי מכמות הפרופילים ברישיון?

תחויבו על החריגה במחזור החיוב החודשי בו חרגתם לא תלות בסוג תוכנית התשלום שלכם (חודשית או שנתית).

 

מה קורה אם אני צריך יותר צמתים במסע ממה שקיים לי ברישיון?

במקרה כזה עליכם יהיה לשדרג את הרישיון.

 

האם אני יכול לרכוש יכולת מרישיון אחר שהוא לא שלי ולשלם עליו בנפרד?

לא.

 

האם אני חייב מנוי במוצר המכירות בשביל להיות בעל מנוי במוצר השיווק?

כן, מספיק מנוי ברישיון Free.