במאמר זה נסביר את תהליך שדרוג המנוי במערכת. כמו כן, נפרט על שינוי תוכניות תשלום, ביטול מנוי והשלכות הביטול, והתהליכים הנדרשים לביצוע פעולות אלו בצורה יעילה ופשוטה.
אפשרויות שדרוג:
- שדרוג מוצר ה-Marketing בלבד- רישיון Free במוצר "Sales" ורישיון משלם במוצר ה-"Marketing"
- שדרוג מוצר ה-Sales בלבד- רישיון משלם במוצר "Sales" ורישיון Free במוצר ה-"Marketing".
- שדרוג מוצר ה-Marketing ומוצר ה-Sales- רישיון משלם בשני המוצרים.
במידה והחלטתם שברצונכם לבטל את המנוי תוכלו לעשות זאת מתוך המערכת שלכם.
על מנת לבצע ביטול מנוי, לחצו על גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה בסרגל הראשי, ובחרו בלשונית ״פרטי חשבון וחיוב״ בתפריט בצד ימין.
לאחר מכן תחת מקטע מנויים, לחצו על תפריט שלוש הנקודות עבור המנוי שברצונכם לבטל ואז בחרו באפשרות ביטול מנוי.
לאחר שתבחרו בביטול מנוי יופיע חלון ובו המידע מתי סיום המנוי יכנס לפועל ובחירת סיבת ההתנתקות. עליכם לבחור סיבה ולאשר הודעה זו על ידי לחיצה על ביטול מנוי.
במידה והינכם מעוניינים לעבור לרישיון נמוך יותר עליכם ליצור איתנו קשר במייל Support@fireberry.com.
אם אני בתוכנית שנתית עם 20 משתמשים ואני רוצה לפתוח 5 נוספים, עד מתי אשלם עבורם?
עד לתאריך החיוב השנתי הבא כלומר עד תום תקופת החיוב.
אם התוכנית השנתית התחילה בתאריך 1.1.24 והוספתם 5 משתמשים חדשים ב1.5.24 תשלמו על המשתמשים את החיוב היחסי בין התאריכים 1.5.24-31.12.24.
כן, מהיום שהוספתם את המשתמש ועד לתאריך החיוב החודשי הבא.
מה קורה אם חרגתי מכמות הפרופילים ברישיון?
תחויבו על החריגה במחזור החיוב החודשי בו חרגתם לא תלות בסוג תוכנית התשלום שלכם (חודשית או שנתית).
מה קורה אם אני צריך יותר צמתים במסע ממה שקיים לי ברישיון?
במקרה כזה עליכם יהיה לשדרג את הרישיון.
האם אני יכול לרכוש יכולת מרישיון אחר שהוא לא שלי ולשלם עליו בנפרד?
לא.
האם אני חייב מנוי במוצר המכירות בשביל להיות בעל מנוי במוצר השיווק?
כן, מספיק מנוי ברישיון Free.