המאמר מסביר כיצד להוסיף משתמשים חדשים למערכת, לנהל את הרשאותיהם, ולעדכן את פרופיליהם, תוך התאמה לצרכי הארגון. בנוסף, המאמר מפרט על סוגי הרשאות, רמות שיתוף נתונים, ועלויות הקשורות בהוספת משתמשים ושימוש במוצרים שונים כמו Sales ו-Marketing.
במערכת תוכלו לנהל את כל המידע שלכם ולנתח אותו בצורה ויזואלית לטובת קבלת החלטות עסקיות חשובות. הניתוח והמדידה מתבצעים על ידי תרשימים גרפיים, שיעזרו לכם לבצע בקרה של תהליכים ולמדוד את יעילות הביצועים בעסק שלכם.
ניהול כרטיס לקוח מאפשר לכם לבצע מעקב אחר הלקוח ומקנה סנכרון על מצבו בזמן אמת בין כל חברי הצוות. ניהול הלקוחות מתאפשר בשלוש סוגי תצוגות שונות, שנותנות תמונת מצב מלאה על הלקוח.
ניתן לייבא מידע למערכת מקובץ Excel או CSV על ידי ביצוע מספר שלבים פשוטים.
המערכת מאפשרת קליטה של כל הלקוחות, אנשי הקשר, מכירות, מוצרים וכל מידע שברצונכם לנהל ולתעד בתוך המערכת.
במערכת ניתן לנהל לידים לאורך כל חיי הלקוח, החל משלב קליטת ליד חדש ועד להפיכתו ללקוח פעיל.
כמו כן אפשר להגדיר סטטוסים בהתאמה אישית למחזור חיי הלקוח בעסק שלכם.