סוגי רישיונות וחיובים של מוצר המרקטינג
הכירו את רישיונות המרקטינג החדשים של Fireberry, שנועדו להתאים לצרכים המגוונים של העסק שלכם.
פירוט מלא על כל אחד מהסוגים תוכלו לקרוא למטה או במחירון שלנו המצורף כאן.

טבלת השוואה בין סוגי הרישיונות

  Free Standard Professional Enterprise
מספר משתמשים מינימלי 1 1 3 5
מספר מסעות לקוח פעילים 5 50 100 500
מספר צמתים במסע 5 10 50 200
מסעות לקוח תלויי זמן
 
יתרונות ברישיון Standard
  • עד 50 מסעות לקוח פעילים.
  • עד 10 צמתים למסע לקוח.
  • מתאים לעסקים קטנים שרוצים להתחיל לנהל מסעות לקוח במערכת.
יתרונות ברישיון Professional:
  • עד 100 מסעות לקוח פעילים.
  • עד 50 צמתים למסע לקוח.
  • מתאים לעסקים הזקוקים לפתרון שיווקי מתקדם עם נפח עבודה.
יתרונות ברישיון Enterprise:
  • עד 500 מסעות לקוח פעילים.
  • עד 200 צמתים למסע לקוח.
  • תמיכה במסעות לקוח תלויי זמן- טריגר בזמן קבוע ובזמן יחסי.
  • מתאים לארגונים עם דרישות שיווק מתקדמות ונפח עבודה גדול.

אופן החיוב במערכת:

התשלום על השימוש במערכת מחושב על פי כמות המשתמשים במנוי ובהתאם לרישיון ולתוכנית התשלום שאליה התחייבתם.
בנוסף, כל רישיון כולל כמות של פרופילים, פעולות ושליחת מיילים בכל מחזור חיוב חודשי.
חריגה מהכמות שמאופשרת ברישיון תגרור תשלום חד פעמי (מחזור החיוב החודשי בו בוצעה החריגה).
 
  Free Standard Professional Enterprise
מספר הפרופילים הכלול 100 1,000 5,000 10,000
מספר הפעולות הכלולות 1,000 100,000 200,000 1,000,000
מספר מקסימלי של הודעות דוא"ל חודשיות 100 5,000 50,000 200,000
 
מדרגות התמחור
בכל חריגה מהכמות שקיבלתם ברישיון שלכם תעברו מדרגה בהתאם.
המדרגות הינן קבועות בהתאם לכל סוג חריגה (פרופילים/ פעולות/ דוא"ל).

פרופילים פעולות דוא"ל
1,000 10,000 10,000
 
דוגמאות לחריגות ואופן החישוב:
החריגה תחושב לפי כמות הפרופילים/ פעולות / מיילים המקסימלית בחודש החיוב.
 
חריגה בפרופילים:
פרופילים מחושבים בהתאם לכמות הפרופילים המקסימלית בכל מחזור חיוב. 
כל מדרגה של חריגה כוללת 1,000 פרופילים. 
לדוגמה: אם אתם ברישיון Standard וכמות הפרופילים המקסימלית שהייתה לכם במחזור החיוב הנוכחי הגיעה ל-1,050 פרופילים, אתם תחויבו על חריגה ותשלמו על 1,000 פרופילים נוספים.
למעבר למאמר המפרט על פרופילים במערכת וכיצד הם נוצרים לחצו כאן.
 
חריגה בפעולות:
פעולה היא בעצם כל אחד מהצעדים בהן עוברת הרשומה בתוך המסע. פעולה יכולה להיות טריגר, שליחת דואר אלקטרוני, השהיה, פתיחת דוא״ל או כל צעד אחר שמתבצע במסע.
הפעולות עבור כל ארגון נספרות לפי כמות הצעדים שעברו כלל הרשומות בכל אחד ממסעות הלקוח במערכת.
כל מדרגה של חריגה בפעולות כוללת 10,000 פעולות. 
אתם ברישיון Professional וכמות הפעולות המקסימאלית שהגעתם אליה בתקופת החיוב הינה 220,000.
מכיוון שכל חריגה כוללת 10,000 פעולות, המשמעות היא שחרגתם בשתי מדרגות.
לכן חישוב החריכה יהיה כפול שתיים.
 
חריגה בשליחת מיילים:
בכל רישיון מוגדר "מספר מפתח" שקובע את כמות המיילים שניתן לשלוח מדי חודש ממסעות הלקוח. כמות המיילים החודשית מחושבת על ידי הכפלת מספר המפתח בכמות הפרופילים שברשותכם.
לדוגמה, ברישיון שבו מספר המפתח הוא 20 ולמערכת יש 2,000 פרופילים, תוכלו לשלוח עד 40,000 מיילים בחודש.
כמות המיילים המותרת עשויה להשתנות בשני מצבים:
  • גדילה בכמות הפרופילים: אם מספר הפרופילים במערכת עולה מעבר למכסת הרישיון שלכם, תעברו אוטומטית למדרגת פרופילים גבוהה יותר, שתאפשר גם הגדלה במדרגת המיילים.
  • חריגה בכמות המיילים בלבד: אם לא חרגתם בכמות הפרופילים אך כמות המיילים שנשלחו עברה את המכסה החודשית, תעברו למדרגת מיילים גבוהה יותר, שתספק לכם תוספת למכסת המיילים החודשית. כל מייל שנשלח ממסעות הלקוח נספר ומופחת ממכסת המיילים הזמינה שלכם לאותו חודש.
למשל אתם ברישיון Enterprise, מגיע לכם ברישיון 10,000 פרופילים (לא כולל חריגה) וכמות המיילים שניתן לשלוח הינה 200,000.
 

דוגמה לחיובים נוספים עבור מיילים ופרופילים:
מחזור החיוב שלי הוא מ-1.11.24 עד 30.11.24, ואני ברישיון שמאפשר 5 מיילים מקסימליים לכל פרופיל עם 1,000 פרופילים. משמעות הדבר היא שיש לי מכסה חודשית של 5,000 מיילים.

  • ב-15.11.24: שלחתי 5,500 מיילים, כלומר חרגתי מהמכסה ב-500 מיילים, אך בשלב זה היו לי רק 500 פרופילים.
  • ב-20.11.24: שלחתי 10,500 מיילים, כלומר חרגתי מהמכסה ב-5,500 מיילים, אך בשלב זה כבר היו לי 1,500 פרופילים.

בסיום מחזור החיוב, ב-30.11.24, יתבצעו הבדיקות הבאות לקביעת החיובים הנוספים עבור החודש:

  1. בדיקת פרופילים:
    מאחר שחרגתי ממדרגת הפרופילים שלי (התחלתי עם 1,000 פרופילים ועברתי ל-1,500), אשודרג למדרגת הפרופילים הבאה, הכוללת 1,001-2,000 פרופילים.
    כתוצאה מכך, המקסימום החדש שלי יהיה 2,000 פרופילים, מה שיגדיל את מכסת המיילים החודשית ל- 2,000 × 5 = 10,000 מיילים.

  2. בדיקת מיילים:
    שלחתי בסך הכול 10,500 מיילים, אך מכסת המיילים החדשה שלי היא 10,000 מיילים בלבד. מכיוון שחרגתי ב-500 מיילים, אחויב על תוספת של 1,000 מיילים, מאחר ורכישת מיילים נעשית במדרגות של 1,000.

צפייה בפרטי המנוי:
על מנת לראות את כמות הצריכה שלכם בכל חודש תוכלו להיכנס לפרטי חשבון וחיוב בהגדות המערכת:
 
כמות צריכה של מיילים פרופילים ופעולות
 
הערות חשובות: 
1. כאשר תגיעו לחריגה מכמות הפרופילים\ פעולות\ מיילים המגיעה לכם ברישיון ישלח מייל המתריע על כך למשתמש העיקרי. להסבר מיהו המשתמש העיקרי בארגון לחצו כאן.
2. הכמות של שליחת המיילים והפעולות שבוצעו תתאפס בסיום כל מחזור חיוב חודשי (אם יום החיוב שלכם הוא ה-24 לחודש, הכמות תתאפס ב-24 לחודש העוקב). 
3. כמות הפרופילים תתעדכן לחודש העוקב, כלומר אם ברישיון קיבלתם 10,000 פרופילים ובתום החודש תגיעו ל-12,000, תתחילו את החודש העוקב עם 12,000 פרופילים.
 
מחזור חיוב:
יום ההצטרפות למערכת הוא היום בו יתבצע החיוב החודשי. מחזור חיוב מתחדש אחת לשנה בתוכנית שנתית ואחת לחודש בתוכנית החודשית. כאשר משדרגים את המערכת מרישיון חינמי לאחד מהרישיונות האחרים, יום החיוב ייקבע בהתאם.
שימו לב: אם יש לכם רישיון משלם במוצר המרקטינג, יום החיוב שלכם יהיה בהתאמה ליום החיוב במוצר המכירות.
דוגמה:
יום החיוב במוצר המכירות הינו ה-25 לחודש.
שדרגתם את מוצר המרקטינג ב-10 לחודש. 
החיוב שלכם על מוצר המרקטינג יהיה בתאריך ה-25 לכל חודש אך בחיוב הראשון תשלמו גם באופן יחסי על 15 ימים- ההפרש בין ה-10 לחודש ל-25 לחודש.