טבלת השוואה בין סוגי הרישיונות
Free | Standard | Professional | Enterprise | |
---|---|---|---|---|
מספר משתמשים מינימלי | 1 | 1 | 3 | 5 |
מספר מסעות לקוח פעילים | 5 | 50 | 100 | 500 |
מספר צמתים במסע | 5 | 10 | 50 | 200 |
מסעות לקוח תלויי זמן | ✕ | ✕ | ✕ | ✓ |
מספר דפי נחיתה | 1 | 5 | 20 | 500 |
מספר שליחות לטופס | 10 | 1,000 | 10,000 | 100,000 |
הסרת סימן מים | ✕ | ✕ | ✓ | ✓ |
- עד 50 מסעות לקוח פעילים.
- עד 10 צמתים למסע לקוח.
- עד 5 דפי נחיתה פעילים.
- עד 1,000 שליחות טופס.
- מתאים לעסקים קטנים שרוצים להתחיל לנהל מסעות לקוח במערכת, להפעיל מספר דפי נחיתה ולנהל טפסים בסיסיים.
- עד 100 מסעות לקוח פעילים.
- עד 50 צמתים למסע לקוח.
- עד 20 דפי נחיתה פעילים.
- עד 10,000 שליחות טופס.
- הסרת סימן מים.
- מתאים לעסקים הזקוקים לפתרון שיווקי מתקדם עם נפח עבודה רחב יותר.
- עד 500 מסעות לקוח פעילים.
- עד 200 צמתים למסע לקוח.
- תמיכה במסעות לקוח תלויי זמן- טריגר בזמן קבוע ובזמן יחסי.
- עד 500 דפי נחיתה פעילים.
- עד 100,000 שליחות טופס.
- הסרת סימן מים.
- מתאים לארגונים עם דרישות שיווק מתקדמות ונפח עבודה גדול.
אופן החיוב במערכת:
התשלום על השימוש במערכת מחושב על פי כמות המשתמשים במנוי ובהתאם לרישיון ולתוכנית התשלום שאליה התחייבתם.בנוסף, כל רישיון כולל כמות של פרופילים, פעולות, שליחת מיילים, ושליחת טפסים בכל מחזור חיוב חודשי.
Free | Standard | Professional | Enterprise | |
---|---|---|---|---|
מספר הפרופילים הכלול | 100 | 1,000 | 5,000 | 10,000 |
מספר הפעולות הכלולות | 1,000 | 100,000 | 200,000 | 1,000,000 |
מספר מקסימלי של הודעות דוא"ל חודשיות | 100 | 5,000 | 50,000 | 200,000 |
המדרגות הינן קבועות בהתאם לכל סוג חריגה (פרופילים/ פעולות/ דוא"ל/שליחות טופס).
פרופילים | פעולות | דוא"ל | שליחות טופס |
1,000 | 10,000 | 10,000 | 1,000 |
לכן חישוב החריכה יהיה כפול שתיים.
- גדילה בכמות הפרופילים: אם מספר הפרופילים במערכת עולה מעבר למכסת הרישיון שלכם, תעברו אוטומטית למדרגת פרופילים גבוהה יותר, שתאפשר גם הגדלה במדרגת המיילים.
- חריגה בכמות המיילים בלבד: אם לא חרגתם בכמות הפרופילים אך כמות המיילים שנשלחו עברה את המכסה החודשית, תעברו למדרגת מיילים גבוהה יותר, שתספק לכם תוספת למכסת המיילים החודשית. כל מייל שנשלח ממסעות הלקוח נספר ומופחת ממכסת המיילים הזמינה שלכם לאותו חודש.
דוגמה לחיובים נוספים עבור מיילים ופרופילים:
מחזור החיוב שלי הוא מ-1.11.24 עד 30.11.24, ואני ברישיון שמאפשר 5 מיילים מקסימליים לכל פרופיל עם 1,000 פרופילים. משמעות הדבר היא שיש לי מכסה חודשית של 5,000 מיילים.
- ב-15.11.24: שלחתי 5,500 מיילים, כלומר חרגתי מהמכסה ב-500 מיילים, אך בשלב זה היו לי רק 500 פרופילים.
- ב-20.11.24: שלחתי 10,500 מיילים, כלומר חרגתי מהמכסה ב-5,500 מיילים, אך בשלב זה כבר היו לי 1,500 פרופילים.
בסיום מחזור החיוב, ב-30.11.24, יתבצעו הבדיקות הבאות לקביעת החיובים הנוספים עבור החודש:
-
בדיקת פרופילים:
מאחר שחרגתי ממדרגת הפרופילים שלי (התחלתי עם 1,000 פרופילים ועברתי ל-1,500), אשודרג למדרגת הפרופילים הבאה, הכוללת 1,001-2,000 פרופילים.
כתוצאה מכך, המקסימום החדש שלי יהיה 2,000 פרופילים, מה שיגדיל את מכסת המיילים החודשית ל- 2,000 × 5 = 10,000 מיילים. -
בדיקת מיילים:
שלחתי בסך הכול 10,500 מיילים, אך מכסת המיילים החדשה שלי היא 10,000 מיילים בלבד. מכיוון שחרגתי ב-500 מיילים, אחויב על תוספת של 1,000 מיילים, מאחר ורכישת מיילים נעשית במדרגות של 1,000.
שליחות טופס נספרות כאשר משתמש הקצה לוחץ על כפתור שליחת הטופס בדף הנחיתה.
השליחות נספרות לכלל דפי הנחיתה הפעילים של הארגון, ללא קשר לדף נחיתה ספציפי.
כל מדרגה של חריגה בשליחות טופס כוללת 1,000 שליחות נוספות.
דוגמה לחישוב חריגה:
נניח שאתם ברישיון Standard, הכולל 1,000 שליחות טופס בחודש, אך בתקופת החיוב הנוכחית מספר השליחות בפועל הגיע ל-2,150.
מכיוון שכל מדרגת חריגה כוללת 1,000 שליחות, המשמעות היא שחרגתם בשתי מדרגות.
לכן, החיוב יתבצע על 2 מדרגות נוספות של 1,000 שליחות כל אחת.

שימו לב: אם יש לכם רישיון משלם במוצר המרקטינג, יום החיוב שלכם יהיה בהתאמה ליום החיוב במוצר המכירות.
יום החיוב במוצר המכירות הינו ה-25 לחודש.
שדרגתם את מוצר המרקטינג ב-10 לחודש.
החיוב שלכם על מוצר המרקטינג יהיה בתאריך ה-25 לכל חודש אך בחיוב הראשון תשלמו גם באופן יחסי על 15 ימים- ההפרש בין ה-10 לחודש ל-25 לחודש.