שימו לב- על מנת לחבר את מערכת Fireberry by Powerlink למרכזיה יש לפתוח תחילה את פיצ'ר ההתממשקות (עלות חד פעמית של 1000 ש"ח + מע"מ). ניתן לפנות למוקד התמיכה שלנו על מנת לפתוח עבורך את פיצ'ר זה.
במידה והינכם נציגים של מרכזיה שאינה מופיעה ברשימה, ומעוניין להבין את אופן ההתממשקות למערכת, לחצו כאן.
המוצר המשלים למערכת CRM טובה הוא חיבור למרכזיה. אנו מציעים התממשקות עם מגוון מרכזיות ענן, לרשימה המלאה לחצו כאן.
בעת ביצוע ההתממשקות למרכזייה תקבלו את הדברים הבאים:
1. שליחת רשומות שיחות הטלפון למערכת-
בסיום כל שיחה דרך השלוחות שלי במרכזיה, המרכזיה תשלח רשומה של "שיחת טלפון" למערכת פיירברי של פאוורלינק.
ברשומות אלו ניתן יהיה לראות את סוג השיחה (האם הייתה יוצאת, נכנסת..), האם נענתה/ לא נענתה, מי דיבר עם מי, משך השיחה, קישור להקלטת השיחה, שיוך ללקוח ולנציג שביצע את השיחה ועוד.
להסבר מורחב אודות השדות השונים בשיחת הטלפון לחצו כאן.
אוכל לגשת לכל שיחות הטלפון בלחיצה על "עוד" > "שיחות טלפון" (שימו לב שיש הבדל בין אובייקט "שיחות טלפון" לבין אובייקט "לוג שיחות")
אוכל לצפות בכל שיחות הטלפון שבוצעו לאותו לקוח / איש קשר בראש העמוד.
בנוסף, ניתן ליצור לוחות בקרה ומדדים שמודדים את כמות השיחות במרכזיה ביחס לנתונים שונים, להסבר מורחב בנושא לחצו כאן.
במידה ואתם נציגים של מרכזיה שמעוניינים להבין את אופן שליחת השיחות למערכת לחצו כאן וכאן.
2. ClickToCall-
על ידי לחיצה על מספר טלפון במערכת פאוורלינק, תתבצע באופן אוטומטי שיחה יוצאת לאותו מספר טלפון שלחצנו עליו, מהשלוחה שהגדרנו לאותו משתמש.
במידה ותרצו לדעת כיצד להגדיר ClickToCall ושלוחות למשתמשים בתוך מערכת ה-CRM לחצו כאן.
במידה והינכם נציגים של מרכזיה ומעוניינים לדעת כיצד לממש ClickToCall לחצו כאן.
3. פיצ'רים נוספים שייחודיים להתממשקות עם מרכזיית Voicenter-
להרחבה בנושא פיצ׳רים נוספים היחודיים למרכזיית Voicenter לחצו כאן וכאן.
במידה והינכם נציגים של מרכזיה אשר מעוניינים לבחון פיצ'רים נוספים לחצו כאן.