בכדי לעדכן את אנשי השטח שלכם, הטכנאים המטפלים בקריאות שירות או אנשי שירות הלקוחות שלכם במצב קריאה ניתן לשלוח מייל או הודעת sms (עלות שליחת הודעת טקסט 0.16 אג' להודעה של 70 תווים).
במדריך זה נסביר לכם כיצד מופעל התהליך וכיצד ניתן לערוך אותו בכדי לבצע התאמה אישית של המייל לצרכים שלכם.
תוכלו להפעיל את תהליך השליחה על ידי כניסה לאובייקט אוטומציות דרך התפריט הראשי (אם אינו מופיע, לחצו על "עוד" ומצאו את האובייקט בתפריט מצד שמאל.
כעת, לחצו על חדש ובחרו בסוג רשומה "קריאות שירות".
נקרא לתהליך בשם "פתיחת קריאת שירות-שליחת SMS למשתמש".
נבחר שהתהליך יחל בזמן יצירת רשומה ובסוג הפעולה "שליחת SMS" לטלפון הסלולרי של המשתמש.
תהליך זה יופעל ברגע שנפתח קריאת שירות חדשה וישלח הודעת טקסט לנציג המטפל ששייכנו לקריאה.
(יש לשים לב שברשימת המשתמשים מוזן טלפון נייד עבור המשתמש שאותו אנחנו רוצים לעדכן).
ניתן להחליט שאנחנו רוצים להפעיל את התהליך בעקבות תנאי אחר כמו לדוגמא שינוי סטטוס. במקרה כזה נצטרך להוסיף תנאים להפעלה של התהליך. לדוגמא: סטטוס שווה ל "חדש".
-תחת ה"מאת" נזין את מספר הטלפון ממנו נרצה שתישלח ההודעה.
במידה ולא התבצע אימות למספר הטלפון, יש להוסיפו.
לאחר הזנת מספר הטלפון, תשלח אליכם הודעה המכילה קוד בן 6 ספרות שאותן תצטרכו להזין לתוך המערכת לצורך אימות. ברגע שהאימות יושלם, מספר הטלפון ישמר במערכת, ולא יהיה צורך באימות נוסף בהמשך, גם בעת יצירת אוטומציות נוספות.
-תחת ה"אל" נבחר את הטלפון בעבודה של המשתמש.
לצורך זה נחפש את השדה שמקשר בין המשתמש לקריאת השירות ונלחץ על הסמן ">" (בדוגמה שלנו: "מטפל בקריאה")
זאת בכדי שנוכל לבחור את השדה הרלוונטי מכרטיס המשתמש.
כעת נותר לרשום את תוכן ההודעה.
בתוכן ההודעה נשתמש בתגיות דינאמיות בכדי להחליט על תוכן ההודעה.
להסבר בנושא תגיות דינאמיות באוטומציות לחץ כאן.
בתחתית העמוד תוכלו לראות ספירה של כמות התווים הקיימת בהודעה.
להסבר כיצד ניתן לרכוש חבילת SMS לחץ כאן.
לבסוף יש לשמור את האוטומציה
ולהפוך אותה לפעילה בכדי שיפעל בהתאם לתנאים שקבענו.
כעת בכל פעם שתיווצר קריאת שירות במערכת, מטפל הקריאה יקבל על כך SMS.