ניתן לנהל במערכת Fireberry את שירות הלקוחות שלכם באמצעות רשומת "קריאות שירות".
במידה והלקוח רכש מוצר תהליך הרכישה צריך להתחיל בהזנת רשימת מוצרים בקטגורית "מוצר" לאחר מכן יש לפתוח רשומת רכישה מתוך כרטיס לקוח.
כאשר הלקוח פונה בנוגע לקבלת שירות על רכישה מסוימת ניתן לפתוח קריאת שירות מתוך כרטיס הלקוח בכפתור ה- "+" מצד שמאל למעלה > קריאת שירות.
לאחר לחיצה על הוסף יפתח טופס למילוי. בחלקו הראשון יש למלא את פרטי הקריאה שהתקבלו מהלקוח. כאן ניתן לשייך את הקריאה למי שמטפל בה וכן ליצור אוטומציות מותאמות אישית שיעדכנו גורמים נוספים בעת פתיחת הקריאה.
במקטע השני יהיו פרטי הלקוח שימשכו אוטומטית מטופס הלקוח שממנו נפתחה הקריאה. ניתן להוסיף גם איש קשר ספציפי במידה והקריאה נפתחה על ידי חברה עם כמה בעלי תפקידים.
במקטע השלישי תוכלו להוסיף את פרטי הרכישה הרלוונטית על ידי חיפוש שם המוצר שהופיעה בכרטיס הלקוח.
ניתן לבצע התאמה אישית של שדות בכדי להתאים את הטופס לצרכים הייחודיים של כל עסק, וליצור אוטומציות לשליחת התראות על קריאת שירות לטכנאים, לקוחות ואנשי שירות הלקוחות.