מעקב אחר התקשרות אחרונה מול לקוח

מעקב אחר התקשרות אחרונה מול הלקוח

ניהול קשר ישיר ושוטף מול לקוחות יכול להיות קריטי עבור העסק שלך, בעיקר בשלביו ההתחלתיים.

במידת הצורך, ניתן ליצור תצוגה ייעודית שמציגה את הלקוחות שלא נוצר איתם קשר לאחרונה, באמצעות יצירת סינון עבור רשימת לקוחות שלא נוצר איתם קשר בחודש או רבעון אחרון.

שים לב: שדה "עודכן בתאריך" הינו שדה אשר מתעדכן בצורה אוטומטית עם חותמת הזמן שבה נעשה השינוי האחרון באחד מהשדות בכרטיס הלקוח או בעת כתיבת הערה במרכז העדכונים. זהו השדה שבו יעשה שימוש לזיהוי אותם לקוחות שלא נוצר איתם קשר לאחרונה. בנוסף, שדה "תאריך פעולה אחרונה" מתעדכן בצורה אוטומטית עם חותמת הזמן שבה בוצעה פעולה בכרטיס הלקוח כמו קביעת פגישה או משימה.

 

כדי לבצע את המעקב, יש להיכנס לאובייקט לקוחות ולהוסיף תצוגה חדשה ע"י לחיצה על שלוש הנקודות מצד שמאל > צור תצוגה חדשה.

 

הוסף תצוגה חדשה באובייקט לקוחות

 

יש להזין את שם התצוגה, כמו למשל "לקוחות לשיחת שימור".

שם לתצוגה חדשה

 ואת תנאי הסינון ע"י לחיצה בצד שמאל על סינון והוסף סינון.

במקרה זה, התנאי הוא שסינון התצוגה יעשה לפי שדה "עודכן בתאריך" כשהתנאי הוא "חודש שעבר".

לבסוף לחצו החל, ואז לחצו על שמור למעלה.

סינון בתצוגה חדשה

 

לאחר מכן, יש לבחור את השדות הרלוונטיים שיוצגו בתצוגה, כמו למשל שם הלקוח, מספר טלפון ראשי ועוד. כדי לעשות זאת לחצו על עמודות ואז לחצו על הכפתור בשדה שברצונכם להוסיף כעמודה והפכו אותו לירוק.

ניתן להוסיף תנאי דומה נוסף שמתייחס לשדה "תאריך פעולה אחרונה" שמציג את הפגישה או המשימה האחרונה שנקבעה עבור הלקוח.