אישור תמיכה מרחוק

במידה ונתקלתם בתקלה או קושי בתפעול המערכת שלכם, תוכלו להעניק גישה לצוות התמיכה של פיירברי. כך, תתבצע השתלטות מרחוק באישורכם ותוכלו לקבל טיפול מהיר בתקלות ובתפעול המערכת.

נציגי התמיכה יוכלו להביט בפעולות המתבצעות, לאתר שגיאות בתפעול המערכת, להסביר ולהנחות כיצד לבצע פעולות באופן תקין וכיצד למנוע תקלות חוזרות.

על מנת לאפשר השתלטות מרחוק יש לפעול על לפי השלבים שיפורטו כעת.

 

אישור תמיכה מרחוק:

ראשית לחצו על תמונת הפרופיל בפינה השמאלית העליונה במערכת ובחרו בפרופיל.

בתפריט בצד ימין בחרו באפשרות של אבטחת חשבון ואז לחצו על לשונית תמיכה מרחוק.

כניסה לתמיכה מרחוק

 

בחירת תקופת זמן:

כעת בחרו את משך זמן הגישה שתרצו לתת לצוות התמיכה מבין האפשרויות הבאות:

  • שבוע- משך הזמן הקצר ביותר. לנציגי התמיכה תהיה גישה מלאה למשך שבוע למערכת שלכם.
  • שבועיים- משך זמן ממוצע. לנציגי התמיכה תהיה גישה מרחוק למשך שבועיים.
  • חודש- מתאים למקרים של תקלות משמעותיות שהטיפול בהן עשוי לקחת זמן מה. גישה מרחוק למשך כחודש ימים לנציגי התמיכה.

מתן תמיכה מרחוק

 

בחרו באפשרות המועדפת עבורכם ולסיום והשלמת הפעולה לחצו על אפשר גישה.

לאחר הלחיצה יפתח בפניכם חלון ובו תוכלו לקרוא את תנאי השימוש. תוכלו כמובן גם לקרוא על מדיניות הפרטיות שלנו בהרחבה בקישור המצורף.

לאחר שקראתם את התנאים ובמידה ואתם מסכימים, לחצו על אני מסכים לתנאי השימוש.

אישור תמיכה מרחוק

 

לסיום תוכלו להבחין כי התמיכה מרחוק הופעלה וכעת נציגי התמיכה יכולים לגשת ולתמוך בבעיות ולעזור בתפעול המערכת שלכם.

בנוסף, תוכלו להבחין בתאריך התפוגה של אישור התמיכה מרחוק כך שלאחריו לא תתאפשר יותר גישה מרחוק כל עוד לא ינתן אישור נוסף מצידכם.

 

הפסקת תמיכה מרחוק:

במידה וברצונכם להפסיק את מתן הגישה מסיבה מסוימת, תוכלו ללחוץ על כפתור ניתוק.

הודעה בנושא הפסקת הגישה תופיע על גבי המסך, עליכם ללחוץ על הכפתור ניתוק תמיכה מרחוק על מנת לאשר את ביטול הגישה.

ביטול תמיכה מרחוק

 

לאחר הלחיצה וסיום התהליך הגישה תוספק לאלתר ולנציגי התמיכה לא תהיה עוד גישה למערכת שלכם.
 

 

שימו לב: השימוש בשירות מיטבי בעבור תקלות אשר מצריכות מבט של נציג מומחה ובמערכות המשתמשות בחסימת שליטה מרחוק מתבצעת תוך שמירה מלאה על סודיות, נציג התמיכה אינו רשאי לגשת אל הקבצים, לאסוף או להשתמש במידע שנחשף אליו במהלך העבודה. בכל שלב יוכל הלקוח להתבונן בפעולות שמבצע הנציג ולהפסיק את ההשתלטות.