בעמוד הסטטוס תוכלו להתעדכן בביצועי המערכת בכל זמן, שם יעודכנו בזמן אמת נתונים על סטטוס תקלות ובעיות במערכת.
כדי להגיע לעמוד הססטוס לחצו על אייקון שנמצא בסרגל העליון במערכת ואז לחצו על עמוד סטטוס.
לאחר הלחיצה יפתח בחלון חדש עמוד הסטטוס של Fireberry בו תוכלו לעקוב אחר סטטוס בעיות ותקלות שונות המחולקות לשלל נושאים.
חלק מהנושאים בהם תוכלו לצפות בעדכונים הם: API, Dashboards, Login/2FA/SSO, Billing, Views ועוד מגוון רחב של תחומים.
בעמוד לצפות בעדכונים בכל הנושאים מ 90 הימים האחרונים. בשביל לצפות בהיסטוריה מוקדמת יותר, תוכלו ללחוץ על כפתור View historical uptime.
לאחר מכן יהיה עליכם לבחור את הנושא בו תרצו לבדוק את העדכונים כמו: API, Automations, Dashboards וכדומה. לסיום נווטו באמצעות החיצים לתקופת הזמן הרצויה ותוכלו לראות את כל מה שהתרחש במועד ספציפי לבחירתכם.
עבודה עם העמוד:
פלטת הצבעים מעידה על זמן וגודל התקלה. כלומר, כמה זמן התקלה כבר קיימת, כאשר צבע ירוק כהה מסמל שאין תקלות וצבע אדום מסמל שהבעיה מורכבת ולוקחת זמן עד לסיום הטיפול.
בעמוד תוכלו לראות ארבעה צבעים שונים:
- ירוק כהה- מסמל התנהלות תקינה של המערכת ללא תקלות כלל.
- ירוק בהיר- מסמל תקלה קטנה שזמן הטיפול בה קצר עד להחזרת הפעילות השוטפת התקינה.
- כתום- מסמל תקלה בינונית שזמן הטיפול המשוער בה עשוי לקחת יותר זמן מהרגיל.
- אדום- מסמל תקלה מורכבת שהטיפול בה עשוי לקחת זמן ארוך מהרגיל.
בחלק התחתון של עמוד הסטטוס תוכלו לראות פירוט נרחב יותר על התקלות והבעיות לפי התאריך המדויק בו הן התרחשו.
בנוסף, בלחיצה על Incident History תוכלו לצפות בהיסטוריית המקרים שהתרחשו במערכת בתאריכים מוקדמים יותר. גם כאן תוכלו לנווט בין תקופות הזמן השונות על ידי חיצי הניווט שמימין ולצפות בהתרחשויות לפי פרקי הזמן הרצויים.
לחיצה על Current Status תחזיר אתכם לעמוד הסטטוס הנוכחי בו הייתם קודם.
הרשמה לקבלת עדכונים:
תוכלו להירשם לעמוד הסטטוס ולקבל התראות בזמן אמת לכתובת האיימיל שלכם או ל-Slack במידה וקיים לכם.
הרשמה לקבלת עדכונים מתבצעת על ידי לחיצה על כפתור SUBSCRIBE TO UPDATES ואז בחירה בפלטפורמה הרצויה.
בשביל לקבל עדכונים ישירות למייל שלכם על כל תקלה שמתרחשת במערכת לחצו על אייקון המייל, מלאו את כתובת המייל שלכם ולסיום לחצו על SUBSCRIBE VIA EMAIL.
בשביל לקבל עדכונים ישירות ל-Slack שלכם לחצו על SUBSCRIBE VIA SLACK הזינו את כתובת החשבון שלכם, לסיום לחצו על Continue ובצעו את החיבור לפלטפורמה.
לסיכום, בכל פעם שתבחינו במקרה שעשוי להיות תקלה גורפת במערכת, היכנסו לעמוד הסטטוס ותתעדכנו בסוג הבעיה ומשך זמן הטיפול המשוער. בשביל להישאר מעודכנים בזמן אמת ולדעת על כל בעיה עוד לפני שתבחינו בה, בצעו הרשמה לעמוד לקבלת עדכונים שוטפים.