סליקת כרטיס אשראי

מערכת Fireberry מספקת שירותי סליקה כחלק מהנהלת החשבונות במערכת.

ההתממשקויות המובנות במערכת הן מול חברות טרנזילה מקבוצת אינטרפייס בלבד או קארדקום.

לאחר החיבור, חברת הסליקה תיצור מסוף סליקת אשראי אישי עבורכם.
יש לפנות לחברת סליקה על מנת לפתוח את כתובת הIP הבאה: 0.0.0.0

בתום ההרשמה, תקבלו שם משתמש וסיסמא (במידת הצורך) שיוזן בחלון הנהלת החשבונות ב-Fireberry, אם הקישור אליו לא מופיע בתפריט הראשי לחצו על עוד כדי להגיע אליו:

הנהלת חשבונות

יש להגדיר ספק הסליקה בהתאם: טרנזילה/ טרנזילה אקספרס/ קארדקום:

בחירת חברת סליקה

*הסליקה הינה בשקלים בלבד. 

 לאחר הזנת הפרטים, לחצו על שמור.
ניתן לבצע סליקה של כרטיסי אשראי בעת הנפקת קבלה או חשבונית מס\קבלה.

דוגמה:

ניכנס לאובייקט חשבונית מס/קבלה, וניצור חשבונית חדשה על ידי לחיצה על הכפתור חדש.
יש להזין את הפרטים הנדרשים. 

לאחר בחירת סוג תשלום - "אשראי" נלחץ על כפתור "בצע חיוב" 

סוג תשלום   

לאחר הלחיצה, מסוף הסליקה יופיע וניתן יהיה להזין את כלל הפרטים הנחוצים לצורך הגבייה.

הזנת פרטי כרטיס אשראי

לאחר הכנסת הפרטים לחצו על חייב כעת.

בסיום הפעולה, תופיע הודעה שתאשר את פעולת הסליקה (החיוב בוצע בהצלחה).

הפרטים שהוכנסו בחלון הסליקה יופיעו בהתאם בפריט הקבלה:

- בשדה שיק/אשראי יופיעו ארבעת הספרות האחרונות של כרטיס האשראי.

- בשדה ח-ן/כרטיס יופיע מספר האישור של טרנזילה.

- בשדה תשלומים יופיעו מספר התשלומים שהוכנסו בחלון הסליקה.

חשוב לזכור ללחוץ על שמור בראש החשבונית או הקבלה על מנת להפיק אותה.

במידה וקיימת בעיה בחיוב הכרטיס תופיע הודעת שגיאה. במקרה כזה, במידה וכל הפרטים הוזנו נכונה,

יש לבדוק את הבעיה מול חברת האשראי.

להלן שגיאות נפוצות:

20006 - הרשאת IP - יש לפנות לחברת טרנזילה ולבקש שיפתחו את כתובת הIP הבאה: 0.0.0.0

20007 - סיסמא הוזנה לא נכון

20003 - סוג מסוף לא הוגדר נכון (טרנזילה/טרנזילה אקספרס)

20001 - שם מסוף לא נכון 

שגיאה בעלת 3 ספרות הינה שגיאה מחברת האשראי