הוספת תגיות דינמיות במסעות לקוח
תגיות דינמיות מאפשרות הצגה של מידע מתוך המערכת. השימושים הנפוצים ביותר של התגיות דינמיות הם בעת שליחת דוא"ל, שליחת SMS והעתקת מידע משדה אחד לשדה אחר.
שדות מאובייקטים מקושרים לאובייקט עליו בנוי המסע: בנוסף לשדות מתוך האובייקט הראשי של המסע, ניתן להוסיף תגיות דינמיות משדות מאובייקטים מקושרים לאובייקט זה. לדוגמה, ניתן להשתמש במידע שנמצא באובייקטים אחרים הקשורים לאובייקט הראשי (כגון אובייקט אנשי קשר).
לדוגמה: אם תרצו לראות בתגית דינמית את מספר ההזמנה, תוכלו לאתר אותו רק מתוך אוביקטים בהם יש קישור לכרטיס ההזמנה, או מתוך כרטיס ההזמנה עצמו.
ניתן לראות את מספר ההזמנה מתוך אוביקט חשבונית מס/קבלה, אך אי אפשר לראות את מספר ההזמנה מתוך אובייקט לקוח.
איך למצוא תגיות דינמיות במסע לקוח:
2. תגיות דינמיות בעדכון רשומה: ניתן להעביר מידע בין שדות דרך מסעות לקוח בשימוש בתגיות דינמיות. בחרו בצומת של "עדכון רשומה" ולאחר מכן בחרו מתיבת הבחירה את השדה בו תרצו לעדכן את הערך החדש. תוכלו למשוך את הערך שתרצו לעדכן מתוך תגית דינמית על ידי לחיצה על הסוגריים המסולסלים או לרשום ידנית את הערך לעדכון. תוכלו לשים מספר תגיות (עם או בלי רווחים ביניהן) על מנת ליצור חיבור ביניהן (לדוגמא - לשים תגית של שדה המכיל רחוב, פסיק תגית של שדה מספר בניין, פסיק ותגית של שדה עיר לטובת שדה המכיל כתובת מלאה).
3. תגיות דינמיות ביצירת רשומה: בעת יצירת רשומה חדשה ניתן להוסיף תגית דינמית לתיבת ה"ערך". למשל, בעת יצירת משימה ניתן להוסיף תגיות דינמיות לתיאור המשימה. לדוגמה, ניתן להוסיף את שם איש הקשר לנושא המשימה.
4. תגיות דינמיות בקריאה לכתובת אינטרנט: כאשר יש צורך לשלוח בקשה לכתובת אינטרנט, ניתן להוסיף תגיות דינמיות ב-URL וב-Body, וכמו כן גם ב-Key וב-Value. לחצו על הסוגריים המסולסלים לצד כל אחד מהתיבות ובחרו את התגיות הדינמיות הרצויות.
5. תגיות דינמיות בשליחת דוא"ל: ניתן להוסיף תגיות דינמיות לגוף המייל. בכניסה לתוך אחת מתבניות המייל, בסימון ועריכת קטע תוכן בתוך עורך המייל, ניתן לבחור באפשרות Merge Tags על-מנת להכניס תגית דנימית למיקום הרצוי בגוף המייל. לדוגמה ניתן להתחיל את המייל בפניה אישית ללקוח בעזרת הטקסט "שלום" ומיד לאחריו תגית דינמית אשר תמשוך את שם הלקוח.
באמצעות השימוש בתגיות דינמיות במסע לקוח, ניתן להציע חוויית לקוח מותאמת אישית באופן אוטומטי, להתאים את התקשורת עם הלקוח ולשפר את היעילות של האוטומציות השונות.