לאוטומציה: סגירת קריאת שירות- שליחת מייל ללקוח
מטרת האוטומציה - לעדכן את הלקוח שטיפלו בפנייתו באמצעות שליחת דוא"ל ללקוח.
האוטומציה תופעל כאשר מעדכנים באוביקט קריאות השירות את שדה סטטוס ל"הושלם".
כלומר, כאשר מטפל הלקוח סיים לטפל בפניית הלקוח, הוא משנה באוביקט קריאות השירות את השדה "סטטוס" ל- "הושלם", ואז תופעל באופן אוטומטי פעולת שליחת הדוא"ל אל הלקוח שתעדכן אותו שהקריאה טופלה.
כדי להקים אוטומציה זו נלחץ על "חדש" ובמסך שנפתח נבחר סוג רשומה "קריאת שירות":
ניתן שם לאוטומציה על מנת שנוכל לזהותה בקלות. במקטע "מתי" נבחר כי האוטומציה תפעל "עדכון רשומה".
בתנאי ההפעלה נבחר כי האוטומציה תפעל רק על רשומות עם סטטוס "הושלם". נוכל להוסיף תנאים נוספים על ידי "הוסף סינון".
בסוג פעולה נבחר ב"שליחת דוא"ל":
נמלא את השדות "מאת (שם)" ו"מאת (כתובת דוא"ל)"
שימו לב כי בעת הוספת כתובת דואר אלקטרוני לשליחת מייל ישלח לאותו המייל קוד לאימות דו-שלבי על מנת להגדיר את כתובת המייל.
נזין את תוכן ההודעה, נוכל להשתמש בתגיות דינמיות על מנת למשוך ערכי שדות שנרצה שיופיעו בהודעה.
לבסוף יש ללחוץ על "שמור" ← על מנת להפעיל את האוטומציה יש לשנות את כפתור ההפעלה מ"טיוטה" ל"פעיל" או לחלופין לאשר את ההודעה המתקבלת לאחר שמירת האוטומציה: