במערכת פיירברי ניתן לרכוש שעות הדרכה ולקבל ליווי ממומחה בכל נושא שתבחרו.
אורכה של כל הדרכה הוא שעה והתיאום שלה מבצע ישירות מהגדרות המערכת שלכם.
ההדרכות יאפשרו לכם ליצור תהליכים משמעותיים בעסק על מנת לייעל את השימוש במערכת ולשפר את ביצועי העסק.
בכדי לתאם הדרכה ישירות מהמערכת, יש ללחוץ על גלגל השיניים בסרגל הראשי ולבחור בלשונית של פרטי חשבון וחיוב.
בתחתית המסך תוכלו למצוא את האפשרות של הדרכת לקוחות דרכה תוכלו לרכוש ולתאם הדרכות עם צוות המומחים.
רכישת שעות הדרכה:
שימו לב: במידה וקיימות לכם שעות הדרכה שכבר רכשתם, לצד כפתור רכישה יופיע לכם כפתור תיאום ובנוסף יוצגו בפניכם כמות השעות שנותרו לכם.
במידה וטרם רכשתם שעות הדרכה או ששעות ההדרכה שרכשתם נוצלו במלואן, תופיעה לכם רק האפשרות של רכישת שעות.
לחצו על כפתור רכישה ומיד תועברו למסך רכישת השעות, בו תוכלו לבחור בין שלוש חבילות הדרכה שונות.
בחרו באפשרות הרצויה ואז לחצו על הבא. לאחר הלחיצה יופיע בפניכם מסך אישור התשלום, לחצו על רכישה לאישור הפעולה ורכישת החבילה.
לאחר הרכישה תוכלו להבחין כי תחת הדרכת לקוחות יופיעו לכם שעות הדרכה לתיאום ויפתח בפניכם כפתור תיאום לטובת בחירת השעה הרצויה לקביעת ההדרכה. בכל שלב תוכלו לרכוש עוד ועוד חבילות הדרכה גם אם ברשותכם שעות הדרכה שטרם ניצלתם.
כלומר, האפשרות של רכישה תופיעה גם אם קיימות לכם שעות הדרכה לתיאום.
החיוב יתבצע באופן אוטומטי מכרטיס האשראי שהוגדר ככרטיס עיקרי במערכת.
להסבר על הגדרת כרטיס אשראי כעקרי ועל שינוי והוספת כרטיסים נוספים עברו להסבר המצורף כאן.
החיוב יבתבצע במועד הרכישה ותישלח על כך חשבונית למייל שהוגדר לקבל חשבוניות מפיירברי.
תיאום שעות הדרכה:
במידה וברשותכם שעות הדרכה שטרם נוצלו, תוכלו לתאם את ההדרכה ישירות מהמערכת תחת הדרכת לקוחות.
לחצו על תיאום ומיד יפתח בפניכם יומן בו תוכלו לתאם את התאריך והשעה שנוחים לכם לביצוע ההדרכה.
בשלב הראשון עליכם לבחור את התאריך הרצוי ואז תועברו לרשימת השעות הפנויות לתיאום.
בחרו את השעה הרלוונטית ולסיום לחצו על Next.
כעת עליכם להשאיר את פרטייכם, הכוללים את שמכם, כתובת המייל שלכם ואת המטרה לשמה נועדה הפגישה.
נסו להרחיב על מטרת הפגישה ככל הניתן על מנת שצוות המומחים שלנו יוכל להגיע מוכן עם מידע מקדים.
במידת הצורך תוכלו ללחוץ על Add Guests על מנת להוסיף חברי צוות נוספים שינכחו בפגישת ההדרכה.
לאישור הפרטים ותיאום לחצו על כפתור Schedule Event ותוכלו לראות את פרטי הפגישה שתיאמתם.
לאחר התיאום ישלח אליכם מייל ובו כל פרטי הפגישה שנקבעה וקישור לשיחת ההדרכה.
ההדרכה תועבר בשיחת Google Meet בשיתוף מסך המערכת שלכם.
לאחר השלמת תיאום ההדרכה, מכסת ההדרכות שנותרו תתעדכן באופן אוטומטי בהתאם לכמות ההדרכות שטרם ניצלתם.
לדוגמא אם רכשתם 5 שעות הדרכה ותיאמתם אחת, תבחינו כי מכסת שעות הדרכה תתעדכן ל-4 שעות שנותרו לניצול.
במייל שנשלח אליכם תקבלו זימון עבור פגישת ההדרכה וניתן לאשר את הזימון על מנת לסנכן את הפגישה ליומן האישי שלכם.
בנוסף, תוכלו להבחין בכפתור Join with Google Meet דרכו תוכלו להיכנס לקישור של שיחת ההדרכה במועד שתיאמתם.
הערה חשובה: המייל יתקבל לכתובת הדוא"ל שהזנתם בעת תיאום ההדרכה במערכת.
ביטול \ דחיית ההדרכה:
במייל שנשלח אליכם תוכלו גם להבחין בלינקים לשינוי מועד הפגישה או לביטול הפגישה.
ביטול או דחיה מתבצעים מתוך המייל שנשלח אליכם לאחר השלמת תיאום ההדרכה בלבד.
שימו לב: ניתן לבטל או לשנות את מועד ההדרכה עד 24 שעות לפני המועד שלה. במידה והשינוי יתקבל מאוחר יותר מזמן זה, לא יהיה ניתן לבטל את החיוב עבור הדרכה זו.
דחיית הדרכה:
לחיצה על קישור של דחיית ההדרכה יוביל אתכם ליומן על מנת לתאם מועד חדש עבור ההדרכה.
בחרו בתאריך והשעה הרצויים עבור המועד החדש, מלאו את פרטי העדכון ולסיום בחרו ב-Update Event.
ביטול הדרכה:
לחיצה על הקישור של ביטול ההדרכה יוביל אתכם למסך בו עליכם יהיה למלא את סיבת הביטול.
להשלמת הפעולה לחצו על Cancel Event וההדרכה תבוטל.