לכל משתמש במערכת קיים בפרופיל משתמש שמחזיק בתוכו את כל המידע אודות המשתמש ופרטים נוספים.
כל משתמש מערכת יכול ואף רצוי לגשת ולעדכן את פרטי הפרופיל שלו בעצמו. לכניסה לפרופיל המשתמש שלכם, לחצו על התמונה בצד שמאל למעלה, ואז לחצו על פרופיל. שימו לב שבחלונית זו תוכלו לצפות בתמונת הפרופיל שלכם, בשם המשתמש ובכתובת הדוא״ל לכניסה למערכת. בנוסף, תוכלו לבצע כניסה ויוצאה משעון הנוכחות ולבצע התנתקות מהמערכת.
תחת לשונית הפרופיל שלי תוכלו לנהל את כל פרטי המשתמש שלכם ולצפות במידע שמוזן למשתמש.
שינוי תמונת פרופיל:
כל משתמש יכול להעלות תמונת פרופיל משל עצמו. בשביל להעלות ולעדכן את תמונת הפרופיל, לחצו על התמונה הקיימת ואז על כפתור בחר תמונה.
הלחיצה תפתח בפניכם חלונית להעלאת קבצים ישירות מתוך המחשב שלכם, בחרו את התמונה הרצויה ושמרו את השינויים.
בשלב האחרון יהיה עליכם לסמן את מסגרת התמונה כפי שתוצג במערכת ולסיום ושמירת התמונה החדשה לחצו על חתוך.
שימו לב: גודל התמונה המקסימלי להעלאה עומד על כ-200k.
פרטי משתמש:
תחת הפרופיל תוכלו גם לשנות את שפת המערכת, כתובת הדוא״ל לכניסה, כתובת הדוא״ל לשליחת עדכוני מערכת ועוד.
כעת נמנה מספר שדות שרצוי שתכירו ותדעו למה הם משמשים.
במידה ותחת התראות המערכת הגדרתם שתישלח הודעת טקסט עבור תזכורות לפגישות ומשימות או לחלופין יצרתם אוטומציה המבצעת פעולה דומה, ההודעה תישלח למספר הטלפון שמצויין תחת שדה זה.
במידה ושדה זה לא יכיל מספר טלפון עדכני, המשתמש לא יקבל הודעות עבור עדכונים ותזכורות מהמערכת.
להרחבה בנושא התראות משתמש ויצירת תזכורות עבור פגישות ומשימות לחצו כאן.
גם בשדה זה, במידה והוא לא יכיל כתובת עדכנית, המשתמש לא יקבל מיילים עבור עדכונים ותזכורות מהמערכת.
בעת קבלת מיילים בגין איפוס סיסמא, המיילים ישלחו לכתובת זו ולכן חשוב להקפיד לשמור עליה עדכנית.
בנוסף, בעת שליחה חתימה אלקטרונית מהמערכת, ניתן להשתמש בפרטי הדואר האלקטרוני של המשתמש.
שימו לב: הקפידו לשמור על שדה זה עדכני למקרים בהם תזדקקו לאיפוס הסיסמא איתה אתם נכנסים למערכת.
על בסיס התפקיד שמקושר בשדה זה ינתנו הרשאות המערכת של אותו המשתמש. ההרשאות יקבעו אילו פעולות המשתמש יכול לבצע ולאילו רשומות מערכת הוא יהיה חשוף.
לשדה הרשאה ישנה חשיבות גבוהה בנוגע לבידול ואבטחת המידע במערכת. ניתן למצוא הסבר מפורט בנושא הרשאות תפקיד במאמר הבא.
הגדרות משתמש:
לשדה זה חשיבות גבוהה גם מכיוון שבמקרים בהם המשתמש שכח את הסיסמא לכניסה, על המשתמש להזין את כתובת המייל המוזנת בשדה זה בשביל לקבל מייל איפוס סיסמא.
שימו לב: הגדרת השפה תשפיע על השפה בה יוצגו האובייקטים והשדות שהגיעו עם המערכת. שדות ואובייקטים חדשים שאתם הגדרתם להם את השם לא יישתנו בהתאם להגדרת השפה.
Hebrew - Israel- התאריך והשעה יוצגו בפורמט HH:MM - DD/MM/YYYY.
English - US- התאריך והשעה יוצגו בפורמט PM/AM H:MM - MM/DD/YYYY.
English - UK- התאריך והשעה יוצגו בפורמט HH:MM - MM/DD/YYYY.
בשדה זה תופיע רשימה של כל היחידות העסקיות שקיימות במערכת שלכם. המידע אליו יוכל לגשת המשתמש יושפע משדה זה ויקבע את רמת החשיפה ובידול המידע. להסבר על יחידות עסקיות עברו להסבר שמצורף כאן.
הערה חשובה: שדות ״מספר שלוחה״ ו״sipid" רלוונטיים רק ללקוחות שביצעו ההתממשקות למרכזיית שיחות. כאן תוכלו לקבוע שם את השלוחה של המשתמש ואת מספר השלוחה שקיבלתם מהמרכזייה. הסבר מורחב בנושא ניתן למצוא כאן.
פרטים נוספים:
במידה והמשתמש ביצע כניסה בשעון, יתמלא בשדה הערך ״כן״ ובמילה ולא, יתמלא הערך ״לא״. להסבר מפורט על שעון הנכוחות עברו למאמר שמצורף כאן.
השדה יכול לסייע מאוד בביצוע בקרה ולהעניק תמונת מצב על שעות העבודה של המשתמשים במערכת.
כלומר, לא משנה מה מספר הטלפון ממנו תישלח ההודעה בפועל, מספר השולח יהיה המספר שהוזן בשדה זה. השדה יכול להכיל כל מספר טלפון שתרצו שיוצג בשליחת הודעות הטקסט מהמערכת.
לכל משתמש (עובד) במערכת ניתן להגדיר יעד אישי בו הוא נדרש לעמוד. יעד יכול להיות כמות מכירות, כמות שיחות טלפון, כמות הזמנות, כמות לידים וכדומה.
לאחר הגדרת יעד לכל עובד, תוכלו לנתח ולבנות לוחות בקרה ומדדים הבודקים את אחוזי העמידה ביעד שהוגדר.
במאמר הבא תוכלו למצוא שלל שימושים למדידה ובקרה, תוך שימוש בשדה יעד ובכך לקבל תמונת מצב מלאה על אפקטיביות העובדים.
מפרופיל המשתמש תחת לשונית חיבורים תוכלו לבצע סנכרון של אנשי הקשר ויומן הפגישות שלכם, להסבר נוסף לחצו כאן. תחת התראות תוכלו לנהל את הגדרת התראות המשתמש שלכם כפי שמוסבר במאמר הבא.
בנוסף, תחת אבטחת חשבון ניתן לאמת את המכשירים שרשאים להיכנס למערכת כפי שמוסבר כאן ולהגדיר תמיכה מרחוק לפי ההסבר הבא.
עריכת טופס משתמש:
פרופיל המשתמש מגיע עם טופס ברירת מחדל ובו מספר שדות שהגיעו עם המערכת. מעבר לשדות שקיימים ברכיב הטופס, קיימים עוד שלל שדות שהגיעו עם המערכת ואינם נכללים בתוך טופס הברירת מחדל.
משום כך, ייתכן ובפירוט שדות המערכת שהוסבר בשלב הקודם, זיהיתם שדות שלא קיימים בטופס שלכם. לפרופיל המשתמש תוכלו להוסיף שדות מערכת נוספים ואף ליצור שדות חדשים בהתאמה אישית שרלוונטים עבורכם.
בשביל לערוך את השדות שנמצאים ברכיב הטופס של פרופיל המשתמש, לחצו על גלגל השיניים בפינה השמאלית ובחרו בהגדרת רשומות.
כעת אתרו את אובייקט משתמש מבין רשימת האובייקטים ותחת עמודים בחרו בעמוד המשתמש שלכם.
שימו לב שעמוד המשתמש שלכם הוא עמוד מיוחד ובשונה משאר העמודים במערכת, מכיל רק את רכיב הטופס ולא ניתן להוסיף לתוכו רכיבים נוספים, אלא רק לערוך את הטופס.
לחיצה על הטופס תיתן לכם את האפשרות לערוך אותו, להסיר מתוכו שדות, להוסיף שדות מערכת חדשים וכמובן ליצור שדות ומקטעים חדשים רצונכם.
במאמר הבא מוסבר שלב אחרי שלב כיצד לערוך את רכיב הטופס ואת המקטעים והשדות שקיימים בתוכו.