הכירו את סוגי הרישיונות החדשים של Fireberry כך שתוכלו לבחור את הרישיון המתאים ביותר עבורכם. השקנו ב-Fireberry שלושה סוגי רישיונות חדשים, פירוט מלא על כל אחד מהסוגים תוכלו לקרוא למטה או במחירון שלנו המצורף כאן. החל מתאריך 21.6.2023 הרישיונות הישנים לא יהיו תקפים יותר ולא יהיה ניתן לבצע אליהם מעבר. להצצה על תכולת הרישיונות הישנים לחצו כאן.
שימו לב: לקוחות אשר נמצאים היום באחד מהרישיונות הישנים: Growth / Premium / Unlimited ישארו בירישונות אלה כל עוד לא יבצעו שינוי של הרישיון בו הם נמצאים. בנוסף, המחיר עבור משתמש מערכת נשאר זהה עבור כל אחד מסוגי הרישיונות.
עיקרי השינויים בין הרישיונות הישנים לחדשים:
שינוי / רישיון | Unlimited |
Enterprise |
מספר משתמשים מינימילי | 3 | 10 |
תוכנית חיוב | שנתית / חודשית | שנתית / חודשית |
מספר לקוחות מקסימלי | ללא הגבלה | ללא הגבלה |
יצירת יחידות עסקיות | קיים | קיים |
התניית טפסים ושדות | קיים | קיים |
נפח אחסון |
4 GB | GB 5 |
משאבי יומן | קיים (5) | קיים (50) |
שינוי / רישיון | Premium | Professional |
מספר משתמשים מינימילי | 3 | 5 |
תוכנית חיוב | שנתית / חודשית | שנתית / חודשית |
מספר לקוחות מקסימלי |
150,000 | 200,000 |
יצירת יחידות עסקיות |
קיים | קיים |
התניית טפסים ושדות |
לא קיים | קיים |
נפח אחסון |
1.5 GB | 2 GB |
משאבי יומן |
לא קיים |
קיים (10) |
שינוי / רישיון | Growth | Standard |
מספר משתמשים מינימילי | 3 | 3 |
תוכנית חיוב | שנתית / חודשית | שנתית |
מספר לקוחות מקסימלי |
25,000 | 10,000 |
יצירת יחידות עסקיות |
קיים | לא קיים |
התניית טפסים ושדות |
לא קיים | לא קיים |
נפח אחסון | GB 1 | 500 MB |
משאבי יומן |
לא קיים |
לא קיים |
* להשוואות בנושאים נוספים עברו כאן לרישיונות החדשים וכאן לישנים.
שאלות נפוצות:
החל מאיזו תקופת זמן הרישיונות החדשים תקפים?
הרישיונות החדשים זמינים החל מתאריך ה-21.06.2023 ולאחר תאריך זה לא יהיה ניתן יותר לרכוש את הרישיונות הישנים. להצצה ברישיונות הישנים לבדיקת תכולה וביצוע השוואה לחצו כאן.
במידה ועוברים תוכנית תשלום מחודשית לשנתית האם זה משפיע על הרישיון?
לא, מעבר בין תוכניות לא משנה את סוג הרישיון בו אתם נמצאים. לדוגמא במידה ואתם בתוכנית חודשית באחד מהרישיונות הישנים ותשדרגו לתוכנית השנתית עדיין תישארו ברישיון בו הייתם. רק במידה ותעברו רישיון סוג הרישיון והתכולה שלו תשתנה בהתאמה.
האם פיצ׳רים חדשים חלים גם על הרישיונות הישנים?
פיצ׳רים המשנים את אופן העבודה במערכת ו/או שדרוגים של פונקציות קיימות יחלו על כל הרישיונות, אשר ביניהם גם הרישיונות הישנים. פיצ׳רים וחידושים שנוספו כתוספת לפונקציות הקיימות לא בהכרח יחולו על הרישיונות הישנים ובמידה וכן, ייתכן ויחולו רק על חלק מהרישיונות הישנים. להצצה בתכולת הרישיונות הישנים לחצו כאן ולמעבר לסוגי הרישיונות החדשים לחצו כאן.
אם אני נמצא בתוכנית ישנה ואני מעוניין לשדרג לתוכנית חדשה, מה יהיו התכונות ברישיון שלי?
כל לקוח שנמצא היום באחד מהרישיונות הישנים ימשיך אוטומטית באותו הרישיון וכך גם תכולת הרישיונות יוותרו על כנם. יחד עם זאת, בעת שדרוג לאחת מתוכניות התשלום החדשות, יחולו התנאים של התכניות החדשות כפי שמפורטים למעלה.
האם קיימת הגבלה שונה על כמות של רשומות או משאבים בין הרישיונות השונים?
כן, קיימת מגבלת רשומות ומשאבים שונה בין הרישיונות השונים. ככל שהרישיון גדול יותר כך הוא מתאים עבור ארגונים גדולים יותר ולכן גם כמות הרשומות והמשאבים גדלה בהתאמה. להרחבה בנושא הגבלת כמויות והשוואה בין הרישיונות החדשים לחצו כאן.
האם אני יכול לרכוש פיצ׳ר מרישיון אחר שהוא לא שלי ולשלם עליו בנפרד?
רכישת פיצ׳ר בודד שאינו ברישיון בו אתם נמצאים אינה אפשרית. במידה ותרצו להנות מפיצ׳רים נוספים שאינם כלולים היום בתכנית שלכם, ניתן לשדרג ולהצטרף לתכנית המציעה את הפיצ׳רים בהם אתם מעוניינים.
סוגי רישיונות:
שלושת הרישיונות החדשים הם: Professional, Standard ו- Enterprise. כל אחד מסוגי הרישונות מותאמם לשלב אחר בהתפתחות העסק ולגדלים שונים של ארגונים, עם חשיבה על נפחי עבודה, מורכבויות וצרכים.
Standard:
הרישיון הבסיסי ביותר, מיועד לעסקים בצמיחה אשר רוצים לנהל בצורה יעילה את כל המידע של העסק במקום אחד. הרישיון מכיל כלים לניהול מאגר לקוחות, הנהלת חשבונות וכלים לניהול תהליכי מכירה ותהליכי שירות לקוחות בצורה מהירה ואפקטיבית. ברישיון זה תוכלו לבצע מדידה ובקרה של ביצועים, לנהל משימות ויומן פגישות בצורה נוחה ויעילה ואפשרות לאינטגרציות וחיבורי API.
היתרונות ברישיון Standard:
- ניהול תהליכי מכירה
- ניהול קריאות שירות
- מדידה ובקרה של ביצועים
- משימות ויומן פגישות
- אינטגרציות וחיבורי API
- הנהלת חשבונות
Professional:
הרישיון הסטנדרטי והנפוץ ביותר, מיועד לעסקים בינוניים וגדולים ומאפשר יכולות ניהול מתקדמות של כל התהליכים בעסק. הרישיון מאפשר לבצע פעולות מקיפות של בקרה ומעקב ומכילה מודולים מתקדמים להגברת יעילות צוותי המכירות והשירות. ברישיון זה תוכלו לנהל את הפרויקטים שלכם, לבצע התאמה אישית מתקדמת של המערכת לצרכים שלכם, לסנכרן את תיבות המייל הצוותיות שלכם (Team inbox) ולהשתמש בכלים מתקדמים למפתחים.
ברישיון זה תהנו מכל היתרונות של Standard ובנוסף:
- הצעות מחיר עם חתימה אלקטרונית
- יצירת עמודים בהתאמה אישית
- יצירת שדות חישוביים ושדות נוסחה
- Team Inbox
- יחידות עסקיות
- תזכורות אוטומטיות לפני פגישות
- תצוגת לוח
- אובייקטים מותאמים אישית
Enterprise:
הרישיון המקיף ביותר שכולל בתוכו את כל הפיצ׳רים המתקדמים לניהול. מיועד לעסקים בינוניים וגדולים אשר מעוניינים בפתרונות מקיפים לניהול העסק עם אפשרויות אבטחת מידע מתקדמות. הרישיון מאפשר לנהל כמויות גדולות מאוד של נתונים ולהפוך פעולות שכיחות לאוטומטיות. ברישיון זה תוכלו לנהל אוטומציות מתוזמנות לשם חסכון בזמן ולהוסיף פיתוחים מותאמים אישית לשם התאמה מקסימלית לצרכים שלכם.
ברישיון זה תהנו מכל היתרונות של Professional ובנוסף:
- לקוחות ללא הגבלה
- אוטומציות מתוזמנות לחסכון בזמן
- ניהול נתונים ללא הגבלה
- פלטפורמה לפיתוח מותאם אישית
- תהליכים אוטומטיים ללא הגבלה
- לוחות בקרה מותאמים אישית
למידע נוסף ולהשוואה בין הרישיונות החדשים היכנסו למחירון שלנו.
אנחנו איתכם גם מהדרך!
הורידו עכשיו את אפליקציית פיירברי המתאימה לכל סוגי המובייל.