התממשקות עם מרכזיה

המוצר המשלים למערכת CRM טובה הוא סנכרון עם המרכזייה הקיימת בעסק.

באמצעות חיבור המערכת למרכזייה תוכלו לגשת למידע במערכת בצורה מהירה ולהנות מאפשרויות נוספות ביניהן:

  • Click2Call: הוצאת שיחה באמצעות לחיצה על מספר הטלפון המופיע במערכת. 
  • סרגל שיחה: בעת הוצאה או מענה לשיחה תופיע שורת מצב בתחתית המסך עם פירוט זמן השיחה וגישה מהירה לפרטים נוספים על איש הקשר איתו אתם מדברים.
  • פירוט שיחות: כל שיחה מתועדת במערכת- מי ביצע אותה, כמה זמן ארכה ועוד. 

 

התממשקות עם מרכזיה:

התממשקות עם מרכזיית שיחות מעולם לא הייתה פשוטה יותר והיא נעשית בקלות וישירות מתוך המערכת שלכם.

בשביל להוסיף את המרכזייה למערכת יש לרכוש את הפיצ'ר בעלות חד פעמית. הרכישה מתבצעת מתוך המערכת אליה אתם מחוברים. 

בשביל לבצע את הרכישה יש לעבוד לפי השלבים שיפורטו כעת.

בשלב הראשון, לחצו על גלגל השיניים שנמצא בחלקו השמאלי של הסרגל הראשי ואז היכנסו לפרטי חשבון וחיוב.

פרטי חשבון וחיוב

 

בחרו בלשונית מנויים ואז בתחתית המסך תחת ״מוצרים נוספים״ תוכלו להבחין באפשרות של מרכזיה.

לחצו על כפתור רכישה ומיד תועברו לשלב הבא בתהליך הרכישה.

רכישת חיבור למרכזיה

 

בשלב זה עליכם לבחור את המרכזיה אליה תרצו להתממשק מתוך תיבת הבחירה ולסיום לחצו על רכישה.

 

הערה חשובה: במידה והמרכזיה אליה תרצו להתממשק לא נמצאת ברשימה יש להעביר למרכזיה את המאמר הבא

 

כעת תועברו למסך אישור התשלום, להשלמת הפעולה לחצו פעם נוספת על רכישה.

החיוב יתבצע באופן אוטומטי ישיירות מכרטיס האשראי שמוגדר ככרטיס עיקרי במערכת. להסבר על ניהול כרטיסי האשראי במערכת עברו להסבר שמצורף כאן.

רכישת מרכזייה

 

לאחר הרכישה, מתבצעת שליחת נתונים למרכזיה אליה אתם מתממשקים והמרכזייה תיצור איתכם קשר להשלמת ההטמעה. להסבר על הגדרת המרכזיה במערכת לחצו כאן.