סוגי תוכניות תשלום

הסברים כלליים:

אופן החיוב במערכת:

התשלום על השימוש במערכת מחושב על פי כמות המשתמשים במנוי ובהתאם לרישיון ולתוכנית התשלום שאליה התחייבתם.

 

מחזור חיוב:

יום ההצטרפות למערכת הוא היום בו יתבצע החיוב החודשי. מחזור חיוב מתחדש אחת לשנה בתוכנית שנתית ואחת לחודש בתוכנית החודשית.

 

סוגי התחייבויות:

1. תוכנית חיוב חודשית:

התשלום עבורה מתבצע כל חודש, מאפשרת הקמת וביטול משתמשים ותשלום יחסי עבורם.

לדוגמא: אני בתוכנית חודשית עם שלושה משתמשים. מחזור החיוב שלי הוא ב1 לכל חודש. החלטתי ב-10 לחודש מסוים ליצור שני משתמשים חדשים. ב-15 לאותו החודש ביטלתי אחד מהם.

אופן חישוב החיוב: תשלום בגין שלושה משתמשים בעבור חודש מלא (בהתאם לרישיון) + חיוב יחסי מה10 לחודש ועד סיום תקופת החיוב (ה1 לחודש הבא) בעבור שני משתמשים שיצרתי.

ב1 לחודש הבא, כמות המשתמשים שאיתה אתחיל את החודש ועליה אחויב תהיה 4 משתמשים ולא 5.

 

2. תוכנית שנתית בחיוב שנתי:

התוכנית רלוונטית למשתמשים החל מתאריך 13/3/2023.

התוכנית מאפשרת הנחה של 20% ביחס לתוכנית החודשית ודורשת התחייבות לשנה שלמה בעבור כמות המשתמשים בתוכנית וסוג הרישיון.

התשלום עבורה מתבצע במועד המעבר לתוכנית ובפעם אחת, כלומר התשלום מתבצע מראש עבור השנה כולה לכל משתמשי המערכת.

לדוגמא: אני בתוכנית שנתית עם 10 משתמשים והתחלתי את התוכנית השנתית ב01/01/2023. באותו התאריך אחוייב עבור 10 משתמשים ל-12 חודשים מראש. המחיר הינו שיקלול של כמות המשתמשים הפעילים שקיימים לי כפול המנוי בו אני נמצא כפול 12 חודשים (שנה).

בחודש מרץ החלטתי ליצור שני משתמשים חדשים (חודשיים לאחר הכניסה לתוכנית), התשלום עבור שני המשתמשים יהיה חד פעמי ובאופן יחסי לתקופת הזמן שנותרה עד לסיום התוכנית. כלומר החיוב בגין שני המשתמשים יהיה: שני משתמשים כפול המנוי בו אני נמצא כפול עשרה חודשים שנותרו עד לסיום תקופת החיוב.

כל משתמש נוסף שניצור במהלך השנה, נשלם בעבורו את סכום המשתמש כפול יתרת החודשים שנותרו עד לסיום השנה.

לכן, טרם הוספת משתמשים חדשים, בטלו משתמשים לא רלוונטים, על מנת לא לשלם חיובים מיותרים.

בתום תקופת החיוב (השנה), תתעדכן כמות המשתמשים לתשלום על פי כמות המשתמשים הפעילים במערכת.

ניתן לראות בכל רגע נתון את כמות המשתמשים עליה תחויבו במהלך תקופת החיוב, תחת פרטי חשבון וחיוב בהגדרות המערכת.

 

3. תוכנית שנתית בחיוב חודשי:

תוכנית זו אינה רלוונטית עבור משתמשים חדשים החל מתאריך 13/3/2023. התוכנית קיימת רק למשתמשים אשר כבר נמצאים בתוכנית זו וכל עוד לא ביצעו שינוי תוכנית.

התשלום עבורה מתבצע כל חודש, מאפשרת הנחה של 20% ביחס לתוכנית החודשית, דורשת התחייבות לשנה שלמה בעבור כמות המשתמשים בתוכנית וסוג הרישיון.

לדוגמא: אני בתוכנית שנתית עם 10 משתמשים. התחלתי את התוכנית השנתית ב01/01/2023. החלטתי בחודש מרץ ליצור שני משתמשים חדשים. בחודש אפריל החלטתי לבטל את שניהם.

אופן חישוב החיוב בחשבונית מאי: תשלום בגין 12 משתמשים בעבור חודש מלא (בהתאם לרישיון ועד ל31/12/2023).

כלומר, בתוכנית השנתית מתחייבים למספר המשתמשים המקסימלי שיצרנו במהלך תקופת החיוב.

כל משתמש נוסף שניצור במהלך השנה, נשלם בעבורו בכל חודש עד לסיום השנה.

גם בעת הקטנת כמות המשתמשים, עדיין תחוייבו בגינה.

לכן, טרם הוספת משתמשים חדשים, בטלו משתמשים לא רלוונטים, על מנת לא לשלם חיובים מיותרים.

בתום תקופת החיוב (השנה), תתעדכן כמות המשתמשים לתשלום על פי כמות המשתמשים הפעילים במערכת.

ניתן לראות בכל רגע נתון את כמות המשתמשים עליה תחויבו במהלך תקופת החיוב, תחת פרטי חשבון וחיוב בהגדרות המערכת.

 

שימו לב: כל אחת מסוגי התוכניות מתחדשת באופן אוטומטי בתום תקופת הזמן. החידוש נכון לכל אחת משלושת התוכניות כל עוד לא ביטלתם את המנוי שלכם טרם סיום התקופה.

 

בשביל לבטל את המנוי, לחצו על גלגל השיניים במערכת והיכנסו ללשונית פרטי חשבון וחיוב.

כניסה לפרטי חשבון וחיוב

 

תחת מנויים תוכלו להבחין במנוי שלכם למוצר ה-Sales עם כל הפרטים הרלוונטים לגביו.

לחיצה על שלוש הנקודות תחת המנוי הפעיל שלכם תפתח בפניכם את האפשרות של ביטול מנוי.

ביטול מנוי

 

שאלות ותשובות:

האם ניתן בתוכנית שנתית-חודשית להוריד מ-10 משתמשים ל-8 משתמשים?

ניתן להוריד כמות משתמשים פעילים על פי ההסבר כאן, חשוב לציין שהתשלום החודשי לא ישתנה כיוון שבתוכנית שנתית ההתחייבות היא על מספר המשתמשים הכללי שיצרתם במהלך תקופת החיוב. כלומר, לשנה.

 

אם אני בתוכנית שנתית עם 10 משתמשים ואני רוצה לפתוח 2 נוספים, עד מתי אשלם עבורם?

במידה והצטרפת לתוכנית שנתית בחודש ינואר 2023 עם 10 משתמשים תשלם עליהם עד סוף דצמבר 2023 שנה לאחר מכן. במידה ותוסיף 2 משתמשים נוספים (להסבר על יצירת משתמש חדש לחצו כאן), תשלם עבורם מיום ההוספה עד סוף דצמבר 2023 שזו סוף תקופת החיוב השנתית.

 

היכן ניתן לראות כמה משתמשים פעילים יש לי?

ניתן לראות את המידע עבור המשתמשים הפעילים בתצוגה מיועדת לכך במסך המשתמשים.

(להגעה לתצוגת המשתמשים, יש ללחוץ על גלגל השיניים.

על מנת להוסיף תצוגה חדשה של "משתמשים פעילים" תוכלו להיעזר בהסבר המצורף כאן, והוספת סינון מתאים על פי סטטוס המשתמש).

 

היכן ניתן לצפות בכמות המשתמשים שאליה התחייבתי בתוכנית שנתית?

ניתן לראות את המידע עבור מספר המשתמשים המקסימלי אליו התחייבתי בתוכנית השנתית ב"פרטי חשבון וחיוב". (להסבר לחצו כאן).

 

התחייבתי לתוכנית שנתית בחיוב שנתי עם 3 משתמשים ב-1.1.23. ב-1.2.23 הוספתי משתמש וב-1.3.23 ביטלתי אותו. ב-1.4.23 הוספתי שוב משתמש. האם המשתמש החדש והמשתמש שבוטל יתקזזו?

כן, החיוב עבור המשתמש שבוטל והמשתמש החדש יתקזז. כלומר במועד הוספת המשתמש ב-1.4.23 תתבצע בדיקה האם קיים מקום פנוי עבורו. מכיוון שחודש לפני ב-1.3 בוטל משתמש, נותר מקום פנוי עבור המשתמש שנוסף ב-1.4 כך שלא יתבצע חיוב נוסף בגינו.

 

איזה מידע ניתן לראות ב"פרטי החשבון והחיוב"?

1. סוג רישיון

2. סוג תוכנית התחייבות

3. כמות המשתמשים עליהם התחייבתם

4. מועד החיוב הבא

5. גובה התשלום עבור משתמש

6. כמות אחסון במערכת

7. כמות אחסון מנוצלת

ניתן לקרוא מידע נוסף על פרטי חשבון וחיוב כאן.

 

איך ניתן לשנות אמצעי תשלום?

יש ללחוץ על גלגל השיניים בצד שמאל למעלה > פרטי חשבון וחיוב > בלשוניות למעלה לבחור באמצעי תשלום > לחיצה על הכפתור הירוק "הוסף כרטיס אשראי", לאחר שמילאתם את הפרטים, לחצו על שמור.

 

איך ניתן לבטל מנוי?

ביטול מנוי נעשה דרך גלגל שיניים > בתפריט מימין לבחור בפרטי חשבון וחיוב > בלשוניות שנמצאות למעלה לבחור בפרטי תוכנית. במלבן הימני תוכלו לראות את שם התוכנית בה אתם נמצאים. לחצו על שלוש הנקודות שנמצאות בצד השמאלי של המלבן ואז לחצו על ביטל מנוי.

במידה ושיניתם את דעתכם ותרצו לבטל את בקשת הביטול, עליכם לחזור ל"פרטי תוכנית" ושם תופיע הודעה בכתום על מועד סיום המנוי. לחצו על כפתור "שיניתם את דעתכם?".

בחלון שקופץ בחרו ב"הפכו מנוי לפעיל" וכך תבטלו את פנייתכם לסיום המנוי.

במקרה של ביטול תוכנית מנוי שנתית לפני תום תקופת החיוב, ההנחה שניתנה עבור התכנית תבוטל ויהיה צורך בתשלום עבור ההפרש בין התוכנית השנתית והחודשית עבור כל ימי השימוש.

 

איך ניתן לשדרג לתוכנית אחרת?

שדרוג התוכנית שלכם מאפשר להשתמש בפיצ'רים נוספים שלא קיימים בתוכניות הקודמות וגם להגדיל את כמות הרשומות שניתן להזין במערכת.

במעמד השדרוג, תוכלו לבחור בין תוכנית תשלום שנתית או חודשית. 

להסבר נוסף לחצו כאן.

*שדרוג במהלך מחזור החיוב החודשי (ללא תלות בסוג ההתחייבות, שנתית/ חודשית) תוביל לחיוב יחסי על בסיס המחיר של תוכנית חודשית.

 

איך ניתן לחזור לתוכנית קטנה יותר/ לשנות סוג התחייבות (מעבר בין שנתי לחודשי)?

במידה והינכם מעוניינים לעבור לרישיון נמוך יותר עליכם ליצור איתנו קשר במייל SUPPORT@POWERLINK.CO.IL או בצ'אט :)

 

האם קיים חיוב על החלק היחסי של משתמש חדש שנוצר בתוכנית חודשית?

כן, מהיום שהוספת עד לתאריך החיוב החודשי.

 

בהנחה שביטלתי משתמשים פעילים האם מתקבל בגינם זיכוי על החלק היחסי של החודש בתוכנית חודשית?

עבור כל משתמש קיימת התחייבות מינימלית של חודש עד למועד החיוב הבא ללא זיכוי. במחזור החיוב הבא משתמש זה לא יופיע ולא יהיה עליו חיוב נוסף.

 

התחייבתי לתוכנית שנתית בחיוב חודשי בתחילת מחזור החיוב שמתחיל ב-1 בחודש ל-10 משתמשים, במהלך החודש הסרתי 5 משתמשים וב-20 בחודש הוספתי עוד 6 משתמשים. איך תחושב החשבונית שלי?

החשבונית תחושב בצורה הבאה: 

נרכשו 10 רשיונות בהתחייבות של חודש אחד ללא תלות בהורדת או הוספת משתמשים במהלך החודש, אלא אם מספר המשתמשים עולה על ההתחייבות - במקרה זה עולה על 10 (10-5+6=11)

כלומר, במקרה הזה תחוייבי על 10 רשיונות ובנוסף על משתמש נוסף מה-20 בחודש עד סוף מחזור החיוב.

 

אם אני בתוכנית חיוב שנתית-חודשית ברישיון ישן ואשדרג לאחד מהרישיונות החדשים מה יקרה לתוכנית החיוב שלי?

במידה ואתם נמצאים בתוכנית חיוב שנתית-חודשית שאינה קיימת יותר ותבצעו שדרוג לאחד מהרישיונות החדשים אז גם תוכנית החיוב שלכם תשתנה. תוכלו לשנות את התוכנית לאחת מסוגי התוכניות הבאות: תוכנית חיוב חודשית או תוכנית חיוב שנתית-שנתית לבחירתכם. להרחבה על סוגי הרישיונות עברו למאמר הבא.