ייבוא לידים מפייסבוק למערכת CRM

ייבוא אוטומטי של לידים מקמפיינים בפייסבוק בזמן אמת!

מהיום תוכלו לחבר בקלות את הקמפיינים שבניהולכם היישר למערכת שלכם. כל ליד שימלא את פרטיו בטפסי הלידים שיצרתם בקמפיינים בפייסבוק ייקלטו באופן אוטומטי לתוך המערכת בזמן אמת וכך תוכלו לנהל את כל הלידים במקום אחד ולא לפספס אף הזדמנות מכירה! כדי לעשות זאת עליכם לבצע מספר פעולות פשוטות.

 

חיבור טופס פייסבוק:

ראשית לחצו על אייקון גלגל השיניים שנמצא בצד שמאל למעלה. 

כניסה להגדרות

 

תחת הגדרות, לחצו על ממשקים ובחלון שיפתח לחצו על Facebook

ממשקים > פייסבוק

 

אם אתם מחברים טופס לראשונה, לחצו על התחבר לFacebook בחלון שנפתח בפניכם.

חיבור טופס פייסבוק

 

אם זה אינו הטופס הראשון שחיברתם למערכת, במסך שיפתח בפניכם תוכלו לצפות בכל הטפסים שכבר מחוברים ועל ידי לחיצה על הוסיפו טופס Facebook תוכלו להוסיף טופס חדש.

חיבור טופס פייסבוק נוסף

 

במידה וחשבון הפייסבוק שלכם לא שמור במערכת, הכניסו את פרטי המשתמש שלכם בפייסבוק הכוללים שם משתמש וסיסמא ובצעו כניסה.

התחברות לפייסבוק

 

לאחר מכן לחצו על Continue as.

המשך התחברות לפייסבוק

 

שימו לב: במידה ופרטי חשבון הפייסבוק שלכם כבר שמורים במערכת, עליכם ללחוץ על Continue as בלבד. 

 

מיפוי פרטי טופס:

בטופס קליטים לידים שנפתח בחרו את העמוד העסקי שלכם ואת טופס הלידים שאותו תרצו לחבר למערכת. 

שיוך עמוד וטופס פייסבוק

 

לאחר מכן, בחרו את האובייקט אליו תרצו לשייך את הלידים שנקלטים למערכת, לדוגמא: אובייקט לקוחות.

שיוך טופס פייסבוק לאובייקט

 

לבסוף התאימו את השדות של טופס הפייסבוק לשדות במערכת לפי בחירתכם.

לדוגמה אם בטופס יש שדה בשם "Full name" בחרו את השדה במערכת אותו תרצו להתאים לשדה זה ושאליו יקלטו הפרטים. 

התאמת שדות בטופס פייסבוק לשדות במערכת

 

הערה חשובה: סוגי השדות אליהם ניתן להכניס נתונים מטופס הפייסבוק הם: טקסט, מספר טלפון, כתובת אינטרנט, כתובת דואר אלקטרוני, תיבת טקסט ותיבת HTML בלבד. שימו לב כי לא ניתן להכניס נתונים לשדות מסוג מספר, רשומה מקושרת, תאריך, תאריך ושעה, תיבת בחירה, סיכום נתונים ונוסחה בכדי שהחיבור יתבצע בצורה תקינה.

 

המשיכו והתאימו את כל השדות שתרצו לקלוט למערכת ולסיום לחצו על שמור.

שמירת טופס פייסבוק

 

שימו לב: ניתן להוסיף את הלידים למערכת בליווי שדות נוספים שאינם נמצאים בטופס כמו: מנהל לקוח, מקור הגעה ועוד. בשביל ללמוד כיצד לבצע זאת עברו למאמר הבא.

 

החיבור הסתיים, העמוד וטופס הלידים שלכם חוברו למערכת בהצלחה.

טופס פייסבוק מחובר

 

לאחר החיבור תוכלו לבצע בדיקת תקינות על ידי הכנסת ליד דמו למערכת בעזרת הממשק Lead Ads Testing Tool.

בשביל לבצע בדיקה שכזו היכנסו לממשק על ידי לחיצה כאן, בחרו את העמוד העסקי ואת הטופס שבו תרצו לבצע את הבדיקה.

בדיקת טופס לידים על ידי דמו

 

לסיום והכנסת ליד לבדיקה למערכת לחצו על  Create lead. במידה ויכנס לכם ליד חדש באובייקט אליו חיברתם את הטופס תוכלו לוודא שהחיבור בוצע בהצלחה ועובד בצורה תקינה.

 

שימו לב: הליד שיווצר כבדיקה יכנס למערכת עם שדות שנקבעו על ידי פייסבוק ולא עם השדות שהגדרתם בטופס, לכן מדובר בבדיקה של החיבור בלבד ולא של התאמת השדות שביצעתם במערכת.

 

במידה ותרצו למחוק את הטופס המחובר לחצו על מחק, תופיע בפנכם התראה על ניתוק הטופס. להשלמת המחיקה לחצו על על אישור.

מחיקת טופס פייסבוק

 

תוקף הטוקן:

הטוקן מסופק על ידי פייסבוק וכחלק מהמדיניות שלהם תוקף הטוקן עשוי לפוג במקרים בהם לא הייתה פעילות בטופס.

במידה ולא נרשמה תנועת לידים בטופס במשך 14 ימים, תוקף הטוקן של הטופס יפוג ותקבלו על כל התראה.

במקרים בהם הטוקן פג תוקף יש לבצע חיבור מחדש של טופס הפייסבוק למערכת.

פיירברי תתריע לכם במקרה שהטוקף פג תוקף ותקפיץ חלונית קטנה בפינה השמאלית של המסך על כך שיש לעדכן את תוקפו.

טוקן פייסבוק

 

התראה נוספת תופיע על גבי הטופס עצמו במסך ההגדרות כך שתדעו על איזה מהטפסים מדובר.

בשביל להימנע ממצב שכזה, פייסבוק מאפשרת הכנסת לידים פקטיבים בשביל להמשיך ולהזרים פעילות בטופס הקיים. להרחבה בנושא תוכלו לעבור למרכז התמיכה של פייסבוק כאן.